Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen met betrekking tot mijn Royal Dwarf zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen met betrekking tot mijn Royal Dwarf zaden

    Korting op 420shop
    Onlangs heb ik wietzaden besteld, het gaat hier om Royal Dwarf autoflower zaden van Royal Queen Seeds. Ik zou ze graag buiten in een pot van 20 liter willen planten. Nu is het zo dat ik niet precies weet wanneer ik ze het beste kan zaaien, welke potgrond ik het beste kan gebruiken en of ik plantenvoeding nodig heb. Ik kan weinig informatie over de Royal Dwarf vinden, dus helaas heb ik geen concrete informatie waarmee ik een goede kweek kan starten. Alvast bedankt.

    #2
    Er is ook geen info per soort. Zoek gewoon op autoflower en je vindt een hoop info. Oa deze. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ginnen-zonuren

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Er is ook geen info per soort. Zoek gewoon op autoflower en je vindt een hoop info. Oa deze. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ginnen-zonuren
      Heel erg bedankt voor de snelle reactie, ik heb dat topic even doorgelezen en dat is echt een zeer mooi topic, overzichtelijk en duidelijk geschreven. Bedankt, wat is de beste tijd om te beginnen met kweken qua temperatuur?

      Comment


        #4
        Het hele punt van dat topic is dat het vooral het aantal uren licht is dat belangrijk is.

        Over de temperatuur: Zo lang het boven 0 is blijft een wietplantje leven.
        Wil je dat ze flink groeien moet het wel in de buurt van de 18 graden komen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Het hele punt van dat topic is dat het vooral het aantal uren licht is dat belangrijk is.

          Over de temperatuur: Zo lang het boven 0 is blijft een wietplantje leven.
          Wil je dat ze flink groeien moet het wel in de buurt van de 18 graden komen.
          Ik heb begrepen dat een autoflower minder licht nodig heeft dan een "normale" plant. Dat klopt dus niet?

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Zaai en stekgrond heeft niet genoeg bemesting om op een natuurlijke wijze de bloei te voorzien van voeding..
                Ad usum proprium!

                Comment

                Bezig...
                X