waneer kan je het geslacht herkennen want ik dacht dat dat nu al kon maar ik zie nog niks aan mijn plantjes
geslacht herkennen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: geslacht herkennen
in de voorbloei. Dit is in het begin van augustus als je de natuur zijn werk laat doen
grtz
-
Re: geslacht herkennen
Bij mij al eerder, heb er al 1 mannetje tussen uit gehaald:
buitenkweek-2008-t680-25.htmlVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
-
Re: geslacht herkennen
Kijk ook eens naar mijn buitenkweek topic, ik heb er al 1 mannetje weggehaald waar je duidelijk kan zien waar de toppen groeien. zowel bij mannnelijke als vrouwelijke wietplantenOorspronkelijk geplaatst door ganja manwaneer kan je het geslacht herkennen want ik dacht dat dat nu al kon maar ik zie nog niks aan mijn plantjes
buitenkweek-2008-t680-25.htmlVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment




Comment