Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek in de tent of buiten de tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek in de tent of buiten de tent

    Korting op 420shop
    Halowa ganjarollers,

    Ik heb een hele branende vraag waar ik al heel lang mee zit, en daarom vraag ik de ervare buitenkwekers om advies.
    ik heb een buitenkweek tent ik heb hem ook vorig jaar gebruikt voor een groot deel van mijn kweek.
    Maar ik vond dat als ik toen in me tent stond dat er erg weinig licht doorkwam en dat het echt ontzetten warm was en de luchtvochtigheid was heeel hoog.
    Ik heb wel in de achterkant een gaatje gemaakt en vaak de deur open maar waar de tent staat komt er weinig frisse wind doorheen, dus nu mijn vraag.
    is het echt de moeite waard om in een tent te kweken, dat ik dan een ventilator in de tent zet? of is de kwaliteit tussen buiten en tent niet zo verschillend.
    Graag meningen

    daaaaar zouuu ik heel erg blij mee zijn

    #2
    Tomaten zet je in zo'n tent/serre omdat ze echt niet nat mogen worden als ze vruchten dragen, en tegen de vele ziekten en schimmels etc. Misvatting dat wiet daar ook in moet, enkel nadelen. Alleen als ze bv een week regen geven staan ze best onder een afdak of binnen.

    Comment


      #3
      Ja dat had ik precies ook in me hoofd beowulf, beter gewoon lekker buiten de tent zetten dat ze een lekker briesje hebben enz. en als het hard gaat regegen zet ik ze lekker binnen.
      Echt super bedankt voor je reactie man!

      Comment


        #4
        Ik dacht eerst dat je een tent gebruikte om te verduisteren
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Ahja, ik zat me ook al af te vragen wat een buitenkweek-tent was.

          Niet bij elke regen binnen zetten eh, regen is goed !!!!!
          Alleen als het een week lang regent zei Beowulf.

          Dus, snel nog even wat tomaten en peperplantjes scoren bij het tuincentrum, dan kun je die in de kas zetten.
          Voor 5 euro staatie vol. Ja.. ze zijn goedkoper dan wietstekken
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X