Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek in tuinkas.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek in tuinkas.

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen medekwekers,

    Ik heb inmiddels al weer een paar weken wietplantjes staan in een tuinkas,
    Nu zitten daar wel een paar haken en ogen aan verbonden krijg ik de indruk.
    De temperatuur is heel moeilijk te reguleren zeker met het weer van de afgelopen week volgende me min/max temperatuur scheelt de dag en nacht temperatuur zo'n 20 graden.
    Nu zie ik opzich niet heel veel problemen daardoor onstaan maar me bladeren beginnen wel rare puntjes te krijgen vandaar dat ik even om informatie kom vragen.
    Ik heb momenteel 3 plantjes staan die op 1 mei naar buiten zijn gegaan de andere 2 zijn van 16-5.
    Ik post wat foto's om een impressie te geven.
    Om nog wat verdere informatie te geven.
    Ik gebruik kokos potgrond van de welkoop die heb ik nog een klein beetje gemixt met plagron supermix.
    Verder gebruik ik bij de jongste zaailingen nu geen root stimulator meer maar 1ml per liter water alga grow.
    Dat gebruik ik ook bij de andere 3 alleen daar zit ik inmiddels op 3ml per liter water aangezien die bijna de bloei in gaan (1-2 weken verwacht ik).
    Verder ben ik nog van plan om de bloei wat te boosten met green sensation wederom van plagron.
    Puntje bij paaltje zijn de witte vlekjes op sommige van mijn planten een voorstadium van eventuele overvoeding/ondervoeding of eventuele insecten.

    Keep it blazin'

    Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk


    #2
    Noop, da's van beestjes.


    >>> https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nabis-helpdesk
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X