Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik nu nog beginnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kan ik nu nog beginnen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
    Indien ik 1/2x per week wat pics post kunnen jullie gelijk zeggen wat er moet gebeuren, zo doe ik wat professionals zeggen. Dat maakt de hele operatie dan 'semi-professioneel' toch?
    Mijn professionele raad is al lang gegeven. Als je 400gr of meer verwacht, ga ik je moeten teleurstellen. Je bent gewoonweg veel te laat begonnen eraan. Vandaag is de langste dag van het jaar, nu is het aantal lichturen op z'n maximum. Na deze piek van bijna 17u zonlicht per dag gaan de zonuren terug afnemen, want uiteindelijk de bloei veroorzaakt bij onze wietplanten. Je hebt dus nog tijd om struikjes te groeien, maar geen tijd meer om struiken te groeien... Je gaat, zoals eerder gezegd, al wreed blij mogen zijn als je nog 100gr haalt...

    Bovendien maakt het toch niet zoveel uit, want je gaat het toch niet oproken. Al heb je nu 5gr of 500gr, als ik je goed begrijp is die wiet volkomen nutteloos voor jou en ga je de oogst noch consumeren noch verkopen.

    Ik apprecieer je leergierigheid ten zeerste, maar waarom wil je geld en vooral veel tijd investeren in iets wat je toch niets gaat opbrengen?

    [quote:1zjnb8xu]Welke bloeit/kan geoogst worden, uit ervaring/over het algemeen, het vroegst? Early Misty / Hollands Hope ?

    Comment

    Bezig...
    X