Re: Kan ik nu nog beginnen?
Ik heb enkel de Early Misty al gekweekt en die is afgebloeid (geoogst) rond eind oktober - begin november. Dit geldt voor vrijwel alle indicasoorten. Als je een Haze zet, welke een sativa-genetica met zich meedraagt, kan je pas oogsten halverwege november, soms zelfs begin december.
Alle indica's bloeien af tussen de 6 à 9 weken, afhankelijk van de soort. Je ziet aan de trichomes en de procentuele verhoudingen van bruine haartjes wanneer het ongeveer tijd is om te oogsten. Als je foto's post van je kweek, zullen we je zeker melden wanneer het moment aangebroken is
.
Greetz[/quote:1zjnb8xu]
Wel, geld en tijd genoeg. Dus maak je daarover maar geen zorgen
. Ik wil het eens proberen, het kweken althans. En inderdaad, het zal me niets opbrengen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet het maximum er uit wil halen (van wat mogelijk is natuurlijk). Klinkt allemaal wel idealistisch maar hoe hoger je mikt hoe hoger je uitkomt
.
Zou wel fijn zijn als ik iedereen op de hoogte hou en plots tot de vaststelling kom dat ik alsnog boven die 100gram geraak niet? We zien wel wat het geeft en vanaf dit weekend begin ik te posten
.
Ik kan echt niet wachten eer het weekend aanbreekt he ... Tot dan neus ik hier wel wat op het forum
thx
Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
Alle indica's bloeien af tussen de 6 à 9 weken, afhankelijk van de soort. Je ziet aan de trichomes en de procentuele verhoudingen van bruine haartjes wanneer het ongeveer tijd is om te oogsten. Als je foto's post van je kweek, zullen we je zeker melden wanneer het moment aangebroken is
Greetz[/quote:1zjnb8xu]
Wel, geld en tijd genoeg. Dus maak je daarover maar geen zorgen
Zou wel fijn zijn als ik iedereen op de hoogte hou en plots tot de vaststelling kom dat ik alsnog boven die 100gram geraak niet? We zien wel wat het geeft en vanaf dit weekend begin ik te posten
Ik kan echt niet wachten eer het weekend aanbreekt he ... Tot dan neus ik hier wel wat op het forum
thx

Comment