Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben ik te vroeg begonnen met naspoelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ben ik te vroeg begonnen met naspoelen?

    Korting op 420shop
    Goedemiddag medekwekers,
    Heb een vraagje heb twee white widow auto's staan die sinds 10 juni in de voorbloei staan en sinds ongeveer 16-17 juni vol bloeit, nu ben ik sinds zaterdag begonnen met alleen water geven omdat ze vanaf week 2-3 al voeding hebben meegekregen.
    Nu vraag ik mij alleen of ik beter nog even kan wachten ermee, en weer kleine beetjes voeding mee moet gaan geven.
    Bovenin de plant zijn de toppen zeker met 40-50% bruine haartjes voor mijn idee.
    Alleen hoe verder naar beneden hoe meer witte haartjes en ik zou hem het liefst in een keer omhakken en laten drogen. (uit advies van een andere kweker)
    Post een paar foto's erbij voor een impressie.

    Greetz. And keep it green :o

    #2
    Die moet nog wel een week of 3,4 hoor. De topjes zullen nog veel dikker worden.

    Aan de lichte puntjes zie ik dat je haar in een eerder stadium hebt overvoed, tekenen van 'honger' zie ik niet. Opnieuw voeden hoeft niet perse, hangt ook af van de aarde waar ze in staat.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      Die moet nog wel een week of 3,4 hoor. De topjes zullen nog veel dikker worden.

      Aan de lichte puntjes zie ik dat je haar in een eerder stadium hebt overvoed, tekenen van 'honger' zie ik niet. Opnieuw voeden hoeft niet perse, hangt ook af van de aarde waar ze in staat.
      Ooh, had ze zelf eigenlijk wel minder tijd gegeven.
      Maar heb ze ongeveer twee weekjes terug inderdaad overvoed toen de voeding vermindert tot 50% van wat plagron aanbeveelt, en toen sinds vorige week maandag alleen nog green sensation gegeven, en dan sinds zaterdag water wat twee daagjes heb gestaan.
      Ze staan voor de rest in kokos potgrond van de welkoop dat heb ik gemixt met perliet en bio supermix van plagron.
      Ik ga er vanuit dat ze nog genoeg voeding hebben voor die laatste 3-4 weken dan op water? En vervolgens lekker schoon zijn met de oogst.

      Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Ja hoor dan zijn ze schoon maar ze moeten echt nog wel een aantal weken hoor voor je kan gaan oogsten
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          16 juni + 8 weken = 11 augustus
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            16 juni + 8 weken = 11 augustus
            Toch iets te enthousiast gedacht dan, zaadje tot oogst geven ze 10-11 weken maar dan ga ik daar zeker ruim overheen als ze sinds 1 mei al staan :eek:

            Comment


              #7
              Wat op zakje staat geld voor plant in de Ideale omstandig heden dat is dus nooit in NL dus tel maar weken er bij
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                Wat op zakje staat geld voor plant in de Ideale omstandig heden dat is dus nooit in NL dus tel maar weken er bij

                Comment

                Bezig...
                X