Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian dews outside (BE)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Frisian dews outside (BE)

    Korting op 420shop
    Hey,

    ik heb 3 frisian dews die ongeveer een dikke maand en half in een tent onder 400w(25l aarde per plant organisch gevoed) hebben gestaan.
    wegens plaatsgebrek heb ik die pas gisteren kunnen planten buiten. Dit is bijzonder laat en daar ben ik me van bewust. Dus ik kan alle tips gebruiken de planten zelf zullen heel goed in de zon staan en de vooruitzichten zijn wel een goede nazomer. Dus ik vroeg me af stel in volle bloei dat het klimaat wat agressiever wordt ... zou ik ze nog kunnen uitgraven en bv binnenhuis verder afbloeien(2x600W) of eerder een serre bouwen erond en deze optimaal klimatiseren ? Alle hulp welkom
    de planten zelf zijn kerngezond en tonen al lichtjes dat ze in bloei willen, maar ong een dikke meter hoog(ik wil ze niet tot hun volle glory van hoogte laten gaan dus beinvloedt dit)

    greetz Fangief

    #2
    Zou ze niet meteen in de volle zon zetten vandaag.
    En uitgraven als het weer slechter wordt en weer binnen zetten is ook niet zo handig.
    Gewoon buiten laten staan en wat het weer gaat doen daar kun je later op reageren.
    Eventueel kun je dan een afdak bouwen, of een grote paraplu, of partytent om ze onder te zetten tegen directe regen als het echt slecht wordt.
    Een serre heeft een te hoge LV om bloeiende planten in te houden.
    Frisian Dew zou het goed moeten doen in ons klimaat.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X