Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang moet mijn AutoFrisianDew nog denken jullie :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang moet mijn AutoFrisianDew nog denken jullie :)

    Korting op 420shop
    Halloo, mijn autofrisian dew staat al zeker 10 weken maar hij kan nog wel even zo te zien. Toch schijnt het een kortbloeier te zijn. Volgens mij kan hij nog wel een week of 3.

    Hoe lang bloeit hij nog denken jullie? (Hij staat droog in een zelfgeprepareerd kasje onder een enkelglasplaat, en hij ruikt al verschrikkelijk lekker)

    https://i.imgur.com/EcKtb9h.jpg

    https://i.imgur.com/baSyIZM.jpg
    Last edited by gevi1990; 24 July 2017, 22:07.

    #2
    Ik zie geen foto.
    Uppen kan door linksboven op dat fototoestelletje te klikken of rechtsboven op dat blaadje-met-paperclip.
    Met die laatste (attachments) kun je ook meer foto's tegelijk uploaden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Ik zie geen foto.
      ik zie het inderdaad. Bij deze

      EcKtb9h.jpgbaSyIZM.jpg

      Comment


        #4
        Zo, da's een knap plantje.
        Kan inderdaad nog wel even, ze moet nog een stuk aandikken.

        Hoe ruikt deze ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Zo, da's een knap plantje.
          Kan inderdaad nog wel even, ze moet nog een stuk aandikken.

          Hoe ruikt deze ?
          Ze ruikt echt heerlijk. Elke keer een genot om de glasplaat van de kas af te halen. Lekkere diepe wietgeur met een beetje een zoetig randje. Heb er dan ook alle zorg en liefde in gestopt al die weken.

          Ik laat hem zeker nog even staan en heb ook een microscoop besteld om de trichomen te checken. Ik zal nog een fotootje uppen als hij klaar is ! En bedankt voor je reactie.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Zo, da's een knap plantje.
            Kan inderdaad nog wel even, ze moet nog een stuk aandikken.

            Hoe ruikt deze ?
            Heej QnQ je hebt al een paar vragen beantwoord voor mij op het forum thanks daarvoor!

            Bij deze nog een update van hoe fijn die er nu bij staat. Ik heb een pocketmicroscoop gekocht maar kan er nog niet veel wijzer van worden, vind het lastig beoordelen de led is ook warm wit van kleur dus de amber en melkkleur vind ik lastig te onderscheiden.

            Dus bij deze graag nog 1 keer de visie erop van een expert aangezien je vaak leest dat mensen te vroeg oogsten wil ik dit voorkomen. Dus bij deze hoe lang denk je ?

            xaTLQyh_d.jpgCgcgRYb_d.jpg 6 ddPO2OT_d.jpg

            Comment


              #7
              Een voorspelling doen van hoe lang een plant nog moet is bijna niet te doen.
              Deze mag zeker nog wel langer dan een volle week, maar het is allemaal afhankelijk van het weer.
              Als er ergens een plukje toprot of meeldauw opduikt zul je waarschijnlijk meteen moeten oogsten anders blijft er weinig over.
              Dus zolang ze gezond is, geduld...

              er zijn op JD trouwens heel veel goeie kwekers die ook veel van het plantje weten
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Een voorspelling doen van hoe lang een plant nog moet is bijna niet te doen.
                Deze mag zeker nog wel langer dan een volle week, maar het is allemaal afhankelijk van het weer.
                Als er ergens een plukje toprot of meeldauw opduikt zul je waarschijnlijk meteen moeten oogsten anders blijft er weinig over.
                Dus zolang ze gezond is, geduld...

                er zijn op JD trouwens heel veel goeie kwekers die ook veel van het plantje weten
                Okee mooi! Ik laat hem nog even staan en ga toch weer met de microscoop kijken volgende week.

                Comment

                Bezig...
                X