Trichomen na oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #1

    Trichomen na oogsten

    Korting op 420shop
    Vreemd! Ik heb een plant geoogst met alle trichomen duidelijk milky. Nu, na 7 dagen drogen en ongeveer 4 dagen curen, zien de trichomen er allemaal terug helderder uit. Snap er niets van. Ik dacht dat deze verder gingen rijpen.
    Ik heb ze voor de oogst bekeken met 4x10 vergroten. Toen zag het er super uit.
    Nu kijk ik wel met 10x10. Ligt het daaraan?
    Is een raadsel.
    Ook lijkt het of sommige trichomen nu geen ' hoofdje ' meer hebben.
    Ik heb ze zeer voorzichtig geknipt.

    Weet er iemand iets meer over de trichomen na het drogen/curen?

    Het gaat over een auto durban poison.
    Attached Files
  • highflyin
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 344

    #2
    Zijn anders vette toppen hoor.
    Ik denk dat ze goed te roken zullen zijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Comment

    • Tommeken
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2017
      • 322

      #3
      Is er echt niemand die kan zeggen wat de trichomen doen na oogsten/ drogen???

      Comment

      • nyln
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 305

        #4
        Zou vast te maken hebben met de andere microscoop. Voor zover ik weet rijpen de trichomen alleen verder na het knippen.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Ja dat staat al tientallen keren op JD geschreven.
          Na de oogst kleuren de trichomen nog door.
          Niet veel, ze gaan niet allemaal van wit naar amber, maar ze rijpen nog wel iets door.
          Je hebt toch te vroeg geoogst misschien, en de trichomen bekeken onder vals licht waardoor ze milky leken.

          Onthoofden gebeurt door het vastpakken jah...
          Daar kun je weinig aan doen, ja zo min mogelijk vastpakken, maja, ze moeten toch geknipt worden.
          Misschien is het in de pot gebeurt, dan liggen ze op de bodem.

          Weinig wat je kunt doen verder.
          Een tijdje curen, dan wordt het echt nog wel een lekker wietje.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...