Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niet verduisteren geen wiet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Niet verduisteren geen wiet??

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Mijn Hollands Hope staat vanaf mei te groeien in een pot. 180cm hoog nu. Maar iemand vertelde mij als ik niet ga verduisteren en wacht tot de dagen korter wordt mn wiet zoiezo slap en slecht. Klopt dit?

    Tot nu toe geef ik nog gewoon BioNova groeivoeding en de plant ziet er goed en gezond uit.

    ik hoor graag of deze uitspraak klopt.

    gr GV


    #2
    Nee..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Mooizo tnx

      Comment


        #4
        Nee,
        Maar Waar waarschijnlijk op gedoeld wordt, is dat het zonder verduisteren, ergens in november wordt dat je kunt oogsten. De kans op problemen door slecht weer is dan groter waardoor je oogst (gedeeltelijk) verloren kan gaan.
        De andere kant van de medaille is, dat als je niet verduisterd, je plant langer kan doorgroeien en nog groter kan worden met uiteindelijk meer opbrengst.

        It's all about the weather. Aan jou de keuze.

        Comment


          #5

          Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
          Nee,
          Maar Waar waarschijnlijk op gedoeld wordt, is dat het zonder verduisteren, ergens in november wordt dat je kunt oogsten. De kans op problemen door slecht weer is dan groter waardoor je oogst (gedeeltelijk) verloren kan gaan.
          De andere kant van de medaille is, dat als je niet verduisterd, je plant langer kan doorgroeien en nog groter kan worden met uiteindelijk meer opbrengst.

          It's all about the weather. Aan jou de keuze.
          Oke bedankt voor je bericht!
          Dan ga ik hem vanaf morgen verduisteren van 18:30 tot 23u in de schuur en dan zet ik hem daarna weer buiten en dat de komende 3 weken om zo de bloeiperiode toch iets naar voren te halen! Ben benieuwd

          vO6B7dl_d.jpg

          Comment


            #6
            Dat wordt zo wie zo een hele klus zo te zien. Let erop dat dit strikt en tijdig moet gebeuren, zo niet dan raakt je plant in de war waardoor het nog langer duurt voordat ze klaar is. Red je het wel met de hoogte van je schuur, ook in bloei groeien sommige planten nog flink door.

            Succes (met je rug )!
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Iets langer volhouden dan.
              25 september is om 18:30 de zon onder dus vanaf die tijd kun je 'm buiten laten staan.
              Als je voor die tijd stopt heb je grote kans dat het juist langer duurt, zoals Stemma zei.

              Ik zat juist te denken, dan heb jij een flink hoge schuur daar.
              Mooie plant hoor. Staat dat een beetje veilig daar in je buurt of heb je al anti-ripper maatregelen genomen ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Iets langer volhouden dan.
                25 september is om 18:30 de zon onder dus vanaf die tijd kun je 'm buiten laten staan.
                Als je voor die tijd stopt heb je grote kans dat het juist langer duurt, zoals Stemma zei.

                Ik zat juist te denken, dan heb jij een flink hoge schuur daar.
                Mooie plant hoor. Staat dat een beetje veilig daar in je buurt of heb je al anti-ripper maatregelen genomen ?
                Staat wel veilig hier hoor in de buurt (denk ik) heb een camera hangen en anders staan de rippers op dumpert

                qua hoogte van de schuur heb ik nog 15 a 20cm over. Dus als ik pech heb groeit hij dat nog door?

                qua gewicht is het nog net te doen is maar een klein stukje.

                Comment


                  #9
                  Dat wordt dus de poten onder de pot uit halen, 15 a 20 cm is veel te krap..
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Dat wordt dus de poten onder de pot uit halen, 15 a 20 cm is veel te krap..
                    Goed plan. Stukkie inkorten die poten

                    Comment


                      #11
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Of gewoonuuhhhh..
                        AbareTosanomi.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X