Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
View Post
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ik snap niks van dat 12-12 licht - duisternis ofzo
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Sorry maar ik snap het niet sorry hiervoor wanneer moet hij dan naar buiten bijvoorbeeld zon 12 uur duisternis daarna 12 uren naar buiten ofzo? Omg sorryOorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostWel rekening houden dat het half uur na zonsondergang en half uur voor zonsopgang het nog/al licht is.
ik laat um gewoon buiten en ik zie wel wat er komt zoveel snap ik ook niet
Last edited by RollWiet; 11 August 2017, 22:38.
Comment
-
Sorry maar ik snap het niet sorry hiervoor wanneer moet hij dan naar buiten bijvoorbeeld zon 12 uur duisternis daarna 12 uren naar buiten ofzo? Ik snap niet wat je bedoelt wanneer buiten de klok ook 12 12 staatOorspronkelijk geplaatst door batmeid View PostTot buiten de klok ook 12 12 staatLast edited by RollWiet; 11 August 2017, 22:37.
Comment
-
Oke, zal ik mijn wietplant nu in hok zetten? En dan morgen 11 uur weer naar buiten zetten? Als ik mijn plant nu zo in hok zet van 23:00 tot 11:00 en ik ben pas 12 uur wakker maakt dat niks uit?Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostNou je zet je plant niet buiten i de nacht. Dus van 19.00 tot 7.00u binnen in de duisternis en van 7.00 u tot 19.00u in het daglicht bijv.
Comment

Comment