Ik snap niks van dat 12-12 licht - duisternis ofzo
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Het blijft je eigen keuze, maar als je er aan begint maak het dan ook af.
Minstens 12 uur duisternis, zorg dat er geen vals licht in je duistere hok valt.Comment
-
Comment
-
Elke dag op dezelfde tijdenComment
-
Wel rekening houden dat het half uur na zonsondergang en half uur voor zonsopgang het nog/al licht is.Comment
-
Sorry maar ik snap het niet sorry hiervoor wanneer moet hij dan naar buiten bijvoorbeeld zon 12 uur duisternis daarna 12 uren naar buiten ofzo? Omg sorry
ik laat um gewoon buiten en ik zie wel wat er komt zoveel snap ik ook niet
Last edited by RollWiet; 11 August 2017, 21:38.Comment
-
-
Nou je zet je plant niet buiten i de nacht. Dus van 19.00 tot 7.00u binnen in de duisternis en van 7.00 u tot 19.00u in het daglicht bijv.Comment
-
Oke, zal ik mijn wietplant nu in hok zetten? En dan morgen 11 uur weer naar buiten zetten? Als ik mijn plant nu zo in hok zet van 23:00 tot 11:00 en ik ben pas 12 uur wakker maakt dat niks uit?Comment
-
In ieder geval succes!Comment
-
Ik heb besloten dat ik er nu voor ga ik heb mijn plant net in mijn hok gedaan geen ene licht te zien en ik haal mijn plant morgen rond 12:00 uur uit hok en zet ik de plant mooi buiten tot 23:30 s’ savonds en daarna zet ik mijn plant weer in hok dat is goed tog? Haha! Wens me succes mensen!Comment





Comment