Schade na Noodweer...?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Schade na Noodweer...?

    O er zit een elfje in jou foto 2 de foto
    Kijk midden in dat bubbeltje das een elfje
    God was never on your side..

    Comment

    • theblacksheep
      Retired
      • Jun 2010
      • 18

      #17
      Re: Schade na Noodweer...?

      Mijn planten hebben nauwlijks schade opgelopen. Terwijl ze 4 hoog op het balkon staan. een paar blaadjes hier en daar verder maar 1 zijtak van de 2 planten. (mijn plantjes zijn ongeveer 1.30 m hoog)

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #18
        Re: Schade na Noodweer...?

        check dit http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...st-timer/page2 topic voor schade na noodweer. en check hoe mijn planten er toen bovenop zijn gekomen

        Comment

        • enduror
          Advanced Stoner
          Member
          • Jul 2010
          • 60

          #19
          Re: Schade na Noodweer...?

          @nou droompie zijn nu 4 dagen verder en ze doen het nog zie ook dat de scheur langzaam toch wat dicht gaat zitten dus denk mazzel gehad, nog bedankt voor de interesse.

          Comment

          • Droompie
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2010
            • 71

            #20
            Re: Schade na Noodweer...?

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
            O er zit een elfje in jou foto 2 de foto
            Kijk midden in dat bubbeltje das een elfje
            welke foto bedoel je van wie?
            Dream as if you 'll live forever...
            Live as if you 'll die today!

            Comment

            • Droompie
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2010
              • 71

              #21
              Re: Schade na Noodweer...?

              Oorspronkelijk geplaatst door enduror
              @nou droompie zijn nu 4 dagen verder en ze doen het nog zie ook dat de scheur langzaam toch wat dicht gaat zitten dus denk mazzel gehad, nog bedankt voor de interesse.
              Ik heb Middelbare Tuinbouwschool gedaan dus ik heb toch nog een beetje onthouden hahahahaa
              Ik leerde het op school, maar de praktijk zag ik dus hier in de straat...

              Er zijn ook planten die je "scheurt" om ze te stekken, 100% dichtgaan zal misschien niet gebeuren, maar je oogst zal je er mee halen mits het niet weer zo slecht word met het weer
              Maargoed misschien dan proberen te beschermen...
              Dream as if you 'll live forever...
              Live as if you 'll die today!

              Comment

              Bezig...