Plant staat stil..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Peterww
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 492

    #1

    Plant staat stil..

    Korting op 420shop
    Beste mede-kwekers!

    Ik heb een probleem en snap er helemaal niks van..

    Mijn plant lijkt de laatste 3 dagen volkomen niks meer te doen.. maakt ook geen nieuwe bladeren meer aan. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

    Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen.

    Met vriendelijke groet,

    Peterw
    Is het glas halfleeg of halfvol?
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Plant staat stil..

    zo weinig info..... en.... geen duidelijke foto's
    ....ik gok op....... wortelrot met spaanse vlieg
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Peterww
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 492

      #3
      Re: Plant staat stil..

      hij staat stil, daar is toch geen foto voor nodig lijkt mij?
      Last edited by Peterww; 15 July 2010, 18:38.
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Plant staat stil..

        Comment

        • Abel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 834

          #5
          Re: Plant staat stil..

          Zonder een foto kunnen we niet zien wat er aan de hand is, of je moet een autoflover hebben

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Plant staat stil..

            Soms groei je plant wel alleen zie jij het niet
            Wortelstelsel stengels en stam dikker maken.
            Tis niet zo dat je elke dag verandering in he plant ziet
            Ennnn als je nou foto zou neer zetten zouden we mee kunnen kijken
            God was never on your side..

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #7
              Re: Plant staat stil..

              ik denk dat ie in remisie is gegaan.heb ie geen foto van 3 dagen geleden?

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Plant staat stil..

                Tumbel Remissie is het verminderen van ziekteverschijnselen.

                Zijn plant is niet ziek hij groei gewoon even wat minderhard thats all
                God was never on your side..

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: Plant staat stil..

                  oh,heb jij de foto,s wel gezien?

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Plant staat stil..

                    Jij schijnbaar wel ...
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • tumble trimmert
                      Banned
                      • Mar 2010
                      • 3610

                      #11
                      Re: Plant staat stil..

                      en hoe stonden ze erbij?

                      Comment

                      • evel_smoker
                        Bong Master
                        • May 2009
                        • 328

                        #12
                        Re: Plant staat stil..

                        het kan ook zijn dat deze plant stress heeft gehad, waardoor deze is blijven stil staan, als je bvb een plant topt, dan kan deze ook soms 1week stil staan, om zich te herstellen.
                        Als jij je been breekt dan blijf je toch ook enkele dagen-weken rusten?

                        Comment

                        Bezig...