Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietplant: niet verduisteren
Collapse
X
-
Ik heb paar keer verduisterd maar lukte me niet op dezelfde tijd maar mijn wietplant is wel veranderd zit nu allemaal witte haren bij de top waar de toppen komen ik maak vanmiddag ff foto maar verduisterd lukte niet was steeds te laat wakker dus heb besloten om gewoon onderaf te laten en natuurlijk in de zonOorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostBeste Wietfarm, hoevaak heb je dit nu al gevraagd?
Ben je inmiddels al gestart met verduisteren, hoeveel dagen heb je al verduisterd en lukt dit op dezelfde tijden?
Comment
-
Jaa ik heb hier paar foto's is dit een begin dat toppen eraan komen ?Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostPfff, daar was ik al bang voor dat het niet zou lukken.
Hopelijk is ze toevallig vanzelf in bloei gegaan en blijft ze in bloei
Die witte haren in de top ofzo?
IMG_0020.JPG
Comment
-
Okee wat betekent die witte haren ofzo in de top dan? Soort die witte haren waar naar boven steekt. Eerste foto is dat een goed begin?Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostOp de 1e foto van de attached files zie ik voorbloei, dan weet je in ieder geval dat het een 'zij' is.
Bloeiende toppen zie ik nog niet.Last edited by RollWiet; 21 August 2017, 12:34.
Comment
-
Okee is goed dankuwel dus pistels zijn die witte kleine haartjes ofzo zoja; worden die pistels dan groter en langer? Op de tak of op de blaatjes waar de toppen komen?Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostHet lijkt wel een beetje op beginnende bloei, maar ik kan niet zien of het pistels zijn of niet. Als het echt beginnende bloei is dan wordt dat de komende dagen duidelijker te zien. Even geduld nog!Last edited by RollWiet; 21 August 2017, 13:08.
Comment
-
Wat zie ik dan duidelijker? Als ik vragen mag wat veranderd er dan aan de wietplant? Toppen voorbereiden dan ofzo?Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostHet lijkt wel een beetje op beginnende bloei, maar ik kan niet zien of het pistels zijn of niet. Als het echt beginnende bloei is dan wordt dat de komende dagen duidelijker te zien. Even geduld nog!
Comment
-
Ja heb al wat gelezen, maar die witte pistels ofzo die zat op mijn soort toppen ofzo stond op die foto is dat een begin dat een top gaat voorbereiden ofzo bedoelt u die witte pistels ?Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostDan zie je een echte top ontstaan, een plukje witte pistels.
Heb je al wat kweekverslagen gelezen?
Op die eerste foto pistels ofzo?
Comment
-
Dit is voorbloei bij jouw plant
20170821_181049.jpg
Dit is beginnende bloei bij mijn plant
image_295336.jpg
Comment

Comment