Hey ik vroeg me af of ik in deze potten autoflowers kan zetten ?
Pot
Collapse
X
-
Comment
-
Ja dat kan, maar of het handig is om je planten zo in het zicht te zetten?Comment
-
Herinner mij nog een topic van 2 jaar terug waarbij de wietplanten van een balkon werden geript, was wel op 1 hoog. En bij een ander hadden zijn buren geklaagd waarop de politie zijn balkon kwam leeg halen. Hoop dat je mazzel hebt Mammy
Comment







Comment