mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rombo
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2010
    • 9

    #1

    mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

    Korting op 420shop
    Kom ik net thuis,wil ik gaan kijken hoe het met mn groene vriend is, missen der een paar van de grootste bladeren.
    Het stammetje is gelukkig nog heel!
    Komt mn afgeknauwde plantje der nog bovenop of kan ik mn allereerste buitenkweekje nu net zo goed de kliko in gooien????
    Heb al wel ervaren dat het zeer sterke planten zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
  • Angelic2010
    Retired
    • Jun 2010
    • 206

    #2
    Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

    Wat heeft er op zitten te kauwen? Een foto zegt meer. Maar planten komen er meestal wel bovenop. Bezorgt ze wel stress. Vraag me wel af wat de schade dan is. Zit er nog genoeg blad op, en vertakkingen? Dan laten staan.

    Comment

    • rombo
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jun 2010
      • 9

      #3
      Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

      diversen 07-2010 127.jpgdiversen 07-2010 131.jpgheb hier een paar foto's.
      zoals je ziet missen dr eenpaar bladeren.
      op hoop van zege!diversen 07-2010 126.jpg1 van mn honden heeft waarschijnlijk lekkere honger gehad

      Comment

      • Prutser
        Retired
        • Dec 2008
        • 622

        #4
        Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

        die komt er wel door

        Comment

        • z750s
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2010
          • 31

          #5
          Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

          Oja die komt er zeer zeker door gewoon even geduld hebben, vergeet niet uiteindelijk is het gewoon maar onkruid en je weet hoe hardnekkig dat is....succes.

          Comment

          • flitspaal123
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2010
            • 233

            #6
            Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

            mooi laten, komt er wel weer bovenop!
            succes...

            grtzz flits
            I ain't going nowhere, untill I done it all!

            Comment

            • Jhs
              Stoner
              Member
              • May 2010
              • 24

              #7
              Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

              SN200294.JPGSN200299.JPGSN200297.JPGSN200300.JPGSN200295.JPGSN200301.JPGHoi,

              Zo te xien komt het wel goed hoor,ik had ook zoiets,mijn plantje was de top ook niet goed werd helemaaSN200298.JPGl geel enzo heb het toen getopt en kijk wat een boompje.
              Nu weet ik nog niet of het een vrouwtje is of niet.hier effe een footooootje.SN200296.JPG

              Comment

              • rombo
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jun 2010
                • 9

                #8
                Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

                bedankt voor de positieve reacties,ga het gewoon afwachten.
                hoop dat het gauw weer wat warmer wordt en ga mn honden maar gewoon wat meer brokken geven.
                nogmaals bedankt en zo gauw er weer vooruitgang in zit zal ik nog wat foto's plaatsen.

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #9
                  Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

                  Vermoedelijk pakt het zelfs goed uit: bij de aanzetten van de bladstengels van het verdwenen blad (in de oksels dus) zullen waarschijnlijk nieuwe scheuten gaan groeien. Dus je krijgt extra toppen. Houd je ons op de hoogte?

                  Xtreme

                  Comment

                  • Jhs
                    Stoner
                    Member
                    • May 2010
                    • 24

                    #10
                    Re: mijn plant is gedeeltelijk gesneuveld

                    Ik hoop dat de honden het niet weer zullen doen,Ik zal wachten op de foto`s

                    Groet Jhs

                    Comment

                    Bezig...