buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • relshout
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 87

    #46
    Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

    volgend jaar over een paar maandjes autoflower veel soorten veel oogstjes wil zeker 6 keer 5 plantjes neerzetten 2 weken voor het raam dan weer het balkon op niet meer dan 10 tegelijk op het balkon ze hebben zoveel soortjes ik heb er zin in ik kan haast niet wachten om de 3a4 weken een kleine oogst met een ander effect en een andere smaak het is bijna te mooi om waar tezijn

    Comment

    • DINO7
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2019
      • 106

      #47
      Mooie oplossing met zo’n kweekkas. Tevens een leuk verslag!!

      Comment

      Bezig...