Hermi???? Advies gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Burundanga
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 408

    #1

    Hermi???? Advies gezocht

    Korting op 420shop
    Hey mede kwekers,

    Ik ben sinds vorige maand begonnen aan mijn winterkweetje hier.
    Overdag mooie temperaturen en nachts 14 a 15 graden.
    Alle zaden zijn gefeminiseerd.


    Er trok al lang 1 super skunk mijn aandacht.
    Deze heb ik volgens mij te lang laten staan (vooral door de mooie kleur)


    Bij nadere inspectie vandaag vind ik dat ze allemaal (buiten de cheese) een afwijkende bud hebben.
    De 2 rechtse heb ik nog nooit gekweekt namelijk green crack en Black dog.
    Vermoederlijke boosdoener is de paarse die op de grond ligt.
    Die heb ik afgeknipt in paniek.

    Laatste foto zijn duidelijkst.

    Wat denken jullie?


    20180119_173257.jpg 20180108_180241.jpg 20180108_180234.jpg 20180120_152110.jpg 20180108_180215.jpg 20180108_180226.jpg 20180120_152113.jpg 20180120_152125.jpg 20180121_110432.jpg 20180121_115400.jpg 20180121_115416.jpg 20180121_110438.jpg 20180121_115544.jpg 20180121_115646.jpg 20180121_115745.jpg
    Attached Files
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Ik zie daar niet direct herma's op. Van welke zaadbank is die zwarte plant? Das iets apart.

    Comment


    • Burundanga
      Burundanga commented
      Editing a comment
      Zwarte plant is een Super skunk van Sensi.
      Er zijn er wel meerdere paars zoals die cheese op 3e foto maar die SS er het meest last van.

      Bedankt voor de info Beowulf
  • Growhead45
    Stoner
    Member
    • Dec 2017
    • 22

    #3
    Eerste opzichte zien ze er gewoon goed uit!

    De zwarte ziet er heel gaaf uit!

    -J

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Yep, da's een stukje verdwaalde genetica. Jammer dat die nu op de stoep ligt.
      Herma's zie ik zo even niet, zag je bananen dan ?

      Ik zie wel wat dikke calyxen, maar de pistels die eruit steken zijn nog wit, dus niet zwanger.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Burundanga
        Burundanga commented
        Editing a comment
        was een mooie plant maar groeide alleen in de hoogte.
        Toppen hinged er niet echt aan. toch niet voor 4 weken in bloei te staan.
        Was liever safe.

      • Burundanga
        Burundanga commented
        Editing a comment
        bananen niet te zien nee
    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #5
      Kruis dat maar is met een ducksfoot... Dan is het van ver toch al niemeer te herkennen als wiet.

      Comment

      • Burundanga
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 408

        #6
        Ik post volgende week nog een uodate en bedankt mannen door jullie ben ik meer op mijn gemak.

        Comment

        Bezig...