eerste kweek buiten plant hangt slap

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BoboBrasil
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jul 2010
    • 17

    #1

    eerste kweek buiten plant hangt slap

    Korting op 420shop
    dsc01106pb.jpg
    plant is 2 dagen geleden overgepoot en hangt er nu wat slap bij.
    dit is mijn eerste plan zal het nog goed komen?

  • albes
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 208

    #2
    Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

    doe maar lekker water geven, om te beginnen...

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #3
      Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

      Ziet er voor mij ook uit alsof de plant heeel veel dorst heeft.
      Zal ook wat extra last hebben van het overpotten.
      Even goed water geven,en een paar dagen afwachten tot ze tijd heeft zich te herstellen,komt vast goed.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • BoboBrasil
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jul 2010
        • 17

        #4
        Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

        Water heeft gewerkt! (zie afbeeldingen voor resultaat.)
        Zijn er nog handige tips voor het verder groeien van deze plant? (voeding/grond/water)

        DSC01109.jpgDSC01108.jpg

        BoboBrasil

        Comment

        • PPLANTJE
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 418

          #5
          Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

          grond word moeilijk, je hebt ze in de volle grond staan, voeding zou wel kunnen (groei voeding), water: gewoon regelmatig checken,de bladeren nat maken houden ze ook wel van. sommige mensen, die drukken een buisje de grond in, een centimeter of 30, als je dat buisje erindrukt waar jou worteltjes zijn, en je geeft ze water via dat buisje, dan kunnen ze het water wat beter opnemen.heb dit nog nooit zelf gedaan,ik kweek in pot.maar heb het vaak zat op dit forum gezien.suc6
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment

          • BoboBrasil
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Jul 2010
            • 17

            #6
            Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

            Plant is weer goed hersteld van het water.
            Aleen is er miss een nieuw probleem gekome?
            Sommige bladeren zijn geel van kleur geworde, is dit erg? zo ja hoe kan ik het verhelpen? en wat zou de oorzaak kunne zijn hiervan?

            DSC01116.JPGDSC01115.JPG

            Mvg, BoboBrasil

            Comment

            • PPLANTJE
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 418

              #7
              Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

              zo te zien alleen onder aan de plant zijn de bladeren wat geel, kan iets zijn met je grond,de nabevingen van het overpotten.
              zou me niet zo druk maken op dit moment, heb ook wel last van wat gele blaadjes onderaan mijn plant.
              keep on growing.
              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

              Comment

              • sjekkie
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2010
                • 26

                #8
                Re: eerste kweek buiten plant hangt slap

                nee plant ziet er best goed uit
                krijgen onderaan toch altijd minder licht
                zou ze groei voeding kunnen geven, daar zit stikstof in en dat voorkomt gele bladeren

                Comment

                Bezig...