Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben beetje dom denk ik

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ben beetje dom denk ik

    Korting op 420shop
    ben in februari al hier gekomen en kijk en lees heel veel ik wou toen met een paar led lampen beginnen maar op advies dat niet gedaan heb daarom maar wat zaden gekocht voor buiten heb nu staan een paar church wel groot al maar wordt een beetje geel verder nog cheese nu 80 cm hoog mooie planten en nog 2 auto flowers 1 fast bud en 1 autmatic mary zitten volgens mij barsten vol maar worden nog niet bruin staan toch al wel 18 week dus had allang klaar moeten zijn ze staan echt in de volle zon hoop op wat reacties dank ster1

    #2
    Re: ben beetje dom denk ik

    hoe groot zijn de potjes? plaats eens een foto met je bladprobleem plantje.welke aarde gebruik je verder?
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

    Comment


      #3
      Re: ben beetje dom denk ik

      Plaats wat foto's,op deze manier kunnen we wel reactie geven,maar daar heb je niks aan.
      Dat geel worden betekend waarschijnlijk tekort van voeding,maar is zonder foto's ook niet met zekerheid te zeggen.
      Ik verplaats je vraag ook even naar de plek waar hij hoort.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: ben beetje dom denk ik

        zal proberen wat foto.s te maken groet ster1

        Comment


          #5
          Re: ben beetje dom denk ik

          Zonder foto is het moeilijk helpen en blijft het maar wat gokken om een goed advies te kunnen geven toch echt even een paar duidelijke foto's plaatsen.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X