Waar halen jullie reguliere buitenzaden ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Modest
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1390

    #1

    Waar halen jullie reguliere buitenzaden ?

    Korting op 420shop
    Jowwww

    Waar halen jullie je zaden voor buitenkweekjes/guerilla?

    Ik zou dit jaar eens terug wat willen gaan uitplanten, dit met reguliere zaden.
    Ik ken enkel growshopmarkt, hybrids from hell en outdoorkingseeds.

    Weten jullie nog betrouwbare plekken om goedkope buitenzaadjes te bestellen?

    Irie
    Stap voor stap geraken we er wel.
  • Ongeldig
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 759

    #2
    Goede vraag. Goedkoop alleen via via.
    Heb enkel ervaring met dure sites zoals wietzaadjes.nl, daar bestel ik zelf.
    Getwijfeld om dit jaar voor het eerst outdoorkingseeds te proberen maar daar heb ik toch vanaf gezien. Eigenlijk zonder goede reden behalve onderbuikgevoelens.

    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment

    • Thedoctor
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jun 2017
      • 302

      #3
      Ik heb redelijk goedkoop bulkzaden gekocht voor m’n guerilla bij growerschoice. Ben alleen niet zeker of die ook regulier in hun assortiment hebben.

      Real gorilla seeds schijnt ook heel goed te zijn.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Nirvana is ook al heel lang bezig, verkoopt ook regulier.
        Sensi heeft ook regulier.
        Spliff heeft regulier.
        Sjamaan heeft regulier.
        Bij Sannie zijn nog diverse reguliere soortjes (o.a Escobar zaden)

        Er zijn er gelukkig nog heel wat die eenvoudig in NLD te bestellen zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Modest
          Modest commented
          Editing a comment
          Die ken ik ook, maar de zaadjes zijn niet voor thuis. Voor plantjes in de tuin betaal ik uiteraard graag, maar jammer genoeg is dat dit jaar niet mogelijk.
          Terug old school, en een hoop zaadjes planten en hopen dat er wat overleeft. Daarmee is Outdoorkingseeds goed, want dan betaal je maar €0,50 per zaadje, en hier had ik vorig jaar wel goede ervaringen mee. Daarmee zoek ik nog dergelijke alternatieven. Dit jaar ga ik ook proberen om zelf wat degelijke zaden te groeien.
      • FabianoFpb
        Stoner
        Member
        • May 2018
        • 22

        #5
        Als je opzoek bent naar een zaadje dat geschikt is voor Guerilla kweek, moet je eens kijken voor de Frisia Duck van Dutch Passion Seeds. Deze planten vallen niet op, omdat ze er niet zo 1,2,3, uitzien als een wietplant. Kunnen 2,5 meter hoog worden en veel opbrengen.. misschien een ideetje?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Alleen ruiken ze wel naar wiet
          Mja, als er heel verkouden rippers rondlopen
      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #6
        Frisian duck al twee keer gezet, binnen. Wiet trekt op niks, amper smaak, laag thc %. Een cannabis kweker gaat is vreemd opkijken van de bladeren, een leek ziet het verschil niet. En die kosten ook 9 euro per stuk, weggegooid geld was dat voor mij.

        Ik zou is een pb sturen naar HJM of K2 of ze nog iets nodig hebben om te ruilen. Dure zaden buiten verliezen is idd maar zonde.

        Comment

        Bezig...