Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Northen Light direct in volle grond of eerst in een klein potje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto Northen Light direct in volle grond of eerst in een klein potje

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Hier weer een beginnersvraagje. Ik heb een nieuw zaadje ter ontkieming gelegd, welke ik in de volle grond wil laten groeien. Nu heb ik tot zover begrepen dat het voor auto's niet goed is om ze te verpotten aangezien dit altijd stress oplevert terwijl de auto's een beperkte groeiperiode hebben. Mijn plan was dus om mijn gekiemde zaadje direct in de volle grond te plaatsen, maar toen las ik dit: https://www.cnnbs.nl/autoflowers-in-...ar-buitenwiet/ Mijn vraag gaat over de alinea verpotten.
    twi

    Wat is beter het gekiemde zaadje direct de volle grond in, of deze eerst twee weken voor laten groeien in een potje? Ik dacht dus direct de grond in, maar dit artikel brengt me aan het twijfelen.

    Greetz,

    Knal blauw

    #2
    Kon je dat nog lezen dan, met al die knipperende reclames ?

    Ik ga het niet meer vertellen.
    We hebben het afgelopen tijd in diverse topics over cnnbs gehad.
    Blijf er gewoon weg.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Idd, wie leest die artikels nog? Geen enkele wietplant heeft stress van over te potten, dat is onzin. Echter beperk je er de grootte van een autoflower mee omdat de wortel zo diep niet kan. Als je zou beginnen in een pot van 60-70 diep en 20 breed zou er geen probleem zijn met autoflowers te verpotten. Dus het is vrij loos om in een artikel te beweren dat je moet voorgroeien in een potje van 7 cm om dan te gaan zeggen dat ze geen voeding nodig hebben omdat de penwortel diep genoeg gaat. Ja, dus niet meer als je begint in een potje van niks waar die direct de bodem bereikt.

      Comment


        #4
        QnQ Wow ik was niet op de hoogte over de desinformatie die cnnbs verspreid. Ik ben nieuw met het kweken en ging ervan uit dat de info betrouwbaar was. Ik heb de rant van LR2 net gelezen en schrok een beetje van de informatie. Mij zul je ook niet meer vinden op de website van cnnbs.

        beowulf Als ik jou goed begrijp kan het geen kwaad om een auto flower te verpotten mits de wortel maar kan blijven groeien en niet beperkt wordt door een te klein potje? Is het verstandiger om het gekiemde zaadje rechtstreeks in de volle grond te doen, of eerst voor kweken in een kleinere pot?

        Comment


          #5
          Cnnbs is serieus een probleem aan het worden. Misschien een idee om na het maken van een account op JD de gebruiker een pop-up te geven met info. Bijna alle vragen die je googled krijg je Cnnbs boven aan de zoek resultaten. Ik zelf vroeger las ook hun pagina's en dacht dat het klopte.

          Comment


            #6
            Je zou voor de leut is compete onzin moeten proberen doorsturen en zien of ze het over nemen. Goh. Ik zou beginnen in een pot, maar die zo diep mogelijk nemen. In volle grond kan ook en is in theorie beter, maar ik zou zoiets niet kunnen want de slakken zijn met alles weg wat zijn kop boven steekt. Als de planten wat volume hebben wat korrels er rond en naar buiten.

            Comment


              #7
              Tegen slakken, knip ik een plastic koffie bekertje, zodat ik een ring overhoud.
              Daar doe ik koper tape omheen, en dan om de plant.
              Lets not criticize but legalize

              Comment

              Bezig...
              X