Hoeveel zou ik hiervan halen? 1ste plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Denlange
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2018
    • 8

    #1

    Hoeveel zou ik hiervan halen? 1ste plant

    Korting op 420shop
    hallo,


    zou iemand kunnen schatten hoeveel ik gedroogd van deze plant zou kunnen halen? Het is een autoflower quick one en heeft meestal achter het venster gestaan.
    staat nu 4 weken in bloei.

    Heb ook nog een PP staan (nog een kleintje) en wil hel volgende week buiten zetten, zonder afdak. Hoe voeg ik dan de voedingsmiddellen toe als het een week zou regen bv?

    alvast merci :p
    Attached Files
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Wat denk jezelf......

    Comment

    • Denlange
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Apr 2018
      • 8

      #3
      Allezins minder dan 5 haha vind het moeilijk te zien

      Comment

      • Justgrower
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Mar 2018
        • 324

        #4
        Daar kom je vanzelf achter lijkt me.

        Comment

        • Denlange
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Apr 2018
          • 8

          #5
          Ja zal wel zien! En weet iemand voor buiten hoe ik dat het best aanpak als het een week zou regenen met de groei-bloeivoeding?

          Comment

          • roller
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 543

            #6
            veel te laat voor resultaat
            better luck next time

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Komt wel een kilo van af hoor
              God was never on your side..

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #8
                Meestal achter een raam is niet goed.

                Wij wonen al niet in een echt warm en zonnig land, en dan zet jij de plant ook nog achter glas.
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                • Justgrower
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 324

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                  Komt wel een kilo van af hoor
                  Ik zeg 1,5kg...poll starten

                  Comment

                  Bezig...