Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekker strekken, maar komt dit goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lekker strekken, maar komt dit goed?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal!

    Sinds mijn verhuizing in december heb ik een prachtige tuin bij m'n nieuwe huis, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik groene vingers heb! Sowieso leuk om iedereen z'n verslagen hier te lezen!

    Ik ben begonnen met 3 zaadjes Blue Cheese te zaaien en deze zijn mooi uitgekomen, alleen te lang gewacht met in het licht zetten, dus ze zijn nogal gaan strekken.

    Nu hangen ze alle 3 in een boogje maar groeien nog zeker wel goed naar het licht toe en worden groter. Kan ik mijn dames nog helpen? Of is het zo prima?

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik zou ze met m'n beperkte ervaring verpotten en wat dieper ingraven, tot iets onder de lobblaadjes. Daardoor gaat het geen gekookte spaghetti meer zijn. Dan natuurlijk in de zon laten he!
    heel voorzichtig zijn tijdens het verpotten want ze zijn nu redelijk fragiel.
    - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
    - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

    Comment


      #3
      Bij verpotten gewoon wat dieper ingraven tot aan de lobblaadjes zoals JackyS zegt.
      Geen steun geven ( zoals sate prikkers of rietjes) laat de stengel maar hangen tot bij het verpotten ( worden de stengels sterker van )

      Veel geluk met je kweek !

      Comment


        #4
        Is ie al verpot
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Nee, nog niet, maar hij is wel goed rechtgetrokken, maar daardoor wel een kleine groei achterstand tov de andere 2.

          Comment

          Bezig...
          X