Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower buitenkweek hulp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower buitenkweek hulp

    Korting op 420shop
    Beste Kwekers,

    Hier een beginnend kweker tot u!
    Ik heb al veel gelezen over het volledige proces van het kweken van wiet maar heb toch het idee dat jullie, de profs, mij beter kunnen helpen dan een boek.

    Ik heb 2a3 weken geleden 2 zaadjes in potten gedaan, gelijk in de grote pot zodat ik ze niet zou hoeven overhevelen naar de daadwerkelijke thuisbasis.
    de grond is kokosgrond met voeding voor 3 maanden, voor de rest wil ik daar liever niets bij doen omdat ik het zou au naturel mogelijk wil!
    Nu zie ik dat ze ten eerste erg krom groeien terwijl ze wel (naar mijn idee) in goede zon staan, en ten tweede lijken ze langzaam te groeien..
    Ook hangen de bladeren wat.. ik geef om de dag een klein beetje water zodat het niet te veel wordt, soms als het erg warm wordt geef ik elke dag wat water.

    Mijn vraag is dus, hoe staan ze ervoor? Wat kan beter? Ik heb altijd al geloofd dat alles op de wereld een ziel heeft dus wil zo goed mogelijk voor de dames (hopelijk dames) zorgen zodat ik geen slechte karma krijg.

    Hoor het graag!

    #2
    De bovenste is een Blueberry en de onderste is een Cinderella Jack.
    Attached Files

    Comment


      #3
      Als de bladeren hangen, dan kan het zijn dat ze een beetje meer water nodig hebben.

      Volgens mij zien ze er verder wel goed uit.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #4
        Ik zie geen probleem, ze bewegen met de zon mee, da's prima, lekker laten gaan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Super bedankt voor de geruststelling!

          Comment

          Bezig...
          X