Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste autoflower buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste autoflower buitenkweek

    Korting op 420shop
    Dag mensen, ik heb onlangs 2 zaadjes ontkiemt direct in de aarde in kleine bekers binnen, maar de vraag is:

    Wanneer moet ik ze in een grotere pot doen? En zou ik beter een 25l pot of een kleinere gebruiken?
    Wanneer mag ik ze buiten zetten in de zon?
    Hoeveel oogst per plant? (belgie klimaat)

    Het zijn 2 Bubblegum auto's
    Hopelijk doe ik het goed, hieronder een foto van hoe ze er nu uit zien
    Attached Files

    #2
    Nou die mag je vandaag wel in grotere pot zetten en dat tot de eerste blaadje in de aarde zetten
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      10L pot is groot zat voor autoflowers.
      Dan moet je die pot wel helemaal tot de rand vullen. Geen paniek, dat zakt vanzelf nog wat in.

      Ja, je mag ze gaan overpotten.
      Met autoflowers wacht je best niet al te lang daarmee.

      Die linkse heeft al wat te nat gestaan, dus, wat Bella zei. tot de eerste blaadjes de grond in.\
      Had je ze gewoon buiten laten ontkiemen, hadden ze ook de hele dag in de zon gemogen.
      Als ze niet gewend zijn moet je ze eerst een paar dagen laten wennen, in de schaduw, hooguit misschien een paar uur in de vroege ochtendzon.

      Hoeveel oogst, dat ligt eraan of je ze in leven houdt en geduld hebt om ze netjes af te bloeien.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Afjes zijn niet gemaakt om voor-te-groeien, die moeten gelijk in voldoende grond gezet worden om problemen te voorkomen.
        Dat voor groeien doe je met vaste planten met een veel langere levensduur die je zelf kan bepalen....( binnen)............
        Buiten regelt de natuur het licht van zeg maar mei tot september voor de afbloei..
        Dit geld voor iedere plant, vast, afjes , tomaten enz... enz.....
        Last edited by Ipie; 7 June 2018, 16:31.

        Comment

        Bezig...
        X