nu nog beginnen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #1

    nu nog beginnen?

    Korting op 420shop
    Ik heb wat pech dit jaar met slecht ontkiemen en een plantje dat is overleden (was nog heel klein en de vogels ermee weg).

    Nu ga ik toch nog 1 ontkiemen.

    Ik ben nog nooit zo laat begonnen. Is het niet wat laat?
    Meestal ben ik al bezig rond 1 mei. Zeker voor 15 mei.

    Het gaat om Six Shooter van fastbuds.

    Een autoflower.

    Deze komt op een mooi zonnig plaatsje in de volle grond.

    Ik heb maar 2 plantjes nodig en ik kom een heel jaar toe.

    Heb er nu maar 1, dus....


    Komt het nog goed zo laat?

    Iemand ervaringen met fastbuds?

    Thanks!
  • Helemaal Top
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 565

    #2
    Autoflower kan zeker! Perfect nu!

    Comment

    • BackYardPlant
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2016
      • 1260

      #3
      Autoflower kan nu nog prima, een "normale" /fotoperiode plant kan ook nog wel, zal alleen niet zo mega groot meer worden.

      Comment

      • Ess
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 341

        #4
        Overweeg ook die XXL- en super autoflowers.

        "We are stardust, we are golden.
        And we've got to get ourselves back to the garden".

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Juni is niet te laat, juni is veel beter geschikt om te beginnen dan mei, voor alle soorten.

          Niet-autoflowers gaan gewoon in september in bloei, zoals ze al decennia doen.
          Zelfs als je eind juli een zaailing boven hebt is er nog tijd zat om te groeien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Nederhigh
            Super Grower
            Lucky Member
            • Apr 2012
            • 1831

            #6
            Ik heb vorige week zelf nog 2 normale planten in de grond gestopt. Geen autoflowers dus. Ze zullen wel niet zo groot worden, maar gaan als alles goed gaat begint het september te bloeien.

            Comment

            • Tommeken
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2017
              • 322

              #7
              Xxl en super autoflowers hoeven niet.

              de six shooter gaat er volgens hun site al wat naartoe

              Comment

              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #8
                Heb dit weekend ook een af gekiemd, die is vandaag komen bovenpiepen.

                Succes !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                Bezig...