vreemde bladeren en vreemd insect

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mister_fix_it
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 144

    #46
    Re: vreemde bladeren en vreemd insect

    nu heb ik weer wat ontdekt op mn grote, volle grond, plant

    zie hieronder de foto's:


    DSC01443.jpg

    DSC01444.jpg

    heb het blad eraf gehaald, het leek wel een bolletje spinnenrag met eitjes ofzo.

    Ook zag ik op andere stukjes hele kleine spinnenwebjes tussen de blaadjes zitten, met hele kleine spinnetjes erin.

    Dit is toch geen spint? ik heb op spint gezocht, en die zouden zich bevinden aan de onderkant van de bladeren.

    Zijn dat dan gewone spinnen, die zich voortplanten in mijn plant?

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #47
      Re: vreemde bladeren en vreemd insect

      Lijkt me een gewone spinnen-nest toe, spint heeft een ander legpatroon ook.
      Spint gaat in augustus (kortere dagen en lagere temperatuur,vanaf 12 graden de winterslaap in) dus die zal je niet meer zien buiten.

      Comment

      • mister_fix_it
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 144

        #48
        Re: vreemde bladeren en vreemd insect

        pfff gelukkig!

        moet iknog iets doen aan die spinnetjes?

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #49
          Re: vreemde bladeren en vreemd insect

          Spinnen eten insekten, dus zijn vrienden

          Comment

          • mister_fix_it
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 144

            #50
            Re: vreemde bladeren en vreemd insect

            ok mooi!!

            Comment

            • mister_fix_it
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 144

              #51
              Re: vreemde bladeren en vreemd insect




              ik vind hem goed

              Comment

              Bezig...