Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit mijn Babywietplantje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit mijn Babywietplantje?

    Korting op 420shop
    Hoi is dit mijn babywiet plantje?
    en ik heb er naast ook een ander plantje naast groeien waarschijnlijk ontkruid wat moet ik daarmee doen? Laten staan? Of weghalen? En hoe doe ik dat dan hoe haal ik het weg???

    mvg.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Onkruid, kun je weghalen. Eruit trekken en proberen zo veel mogelijk wortel mee te nemen.

    #3
    Dat bosje dat is onkruid, dat losse plantje lijkt mij wiet. Morgen kun je het zien, dan zouden de karakteristieke kartelblaadjes duidelijk zichtbaar moeten zijn.

    2 Vragen ; waarom zijn je potten niet vol en wat is dat voor crappy aarde dat je zoveel onkruid hebt ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Dailysmoker020
      Dailysmoker020 commented
      Editing a comment
      Is van me vader heb er 2 daarin en 2 in gewone potten met gewone aarde we maakte een weddenschap als zijn pot eerder en beter groeit krijgt hij 2 tientje’s van mij en als mij potten beter groeien andersom.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ah dus geen onkruid maar tomaatjes, dan is het super aarde Succes met de weddenschap.

    • Dailysmoker020
      Dailysmoker020 commented
      Editing a comment
      Ahhh Nice nu Ff kijken hoe mijn potten groeien. en als ik verlies zijn die 2 tientje’s toch niet zo erg want hij blowt niet dus heb ik wel een goeie opbrengst want ik zal die 2 Tientje’s toch aan de Coffeeshop hebben gegeven maar nu Ff kijken hoe het loopt.
      Btw ik verzorg ze wel allemaal.

    #4
    Oorspronkelijk geplaatst door Dailysmoker020 View Post
    Hoi is dit mijn babywiet plantje?

    mvg.
    Ja dit is een wietplantje!


    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


      #5
      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      Dat bosje dat is onkruid, dat losse plantje lijkt mij wiet. Morgen kun je het zien, dan zouden de karakteristieke kartelblaadjes duidelijk zichtbaar moeten zijn.

      2 Vragen ; waarom zijn je potten niet vol en wat is dat voor crappy aarde dat je zoveel onkruid hebt ?
      De kerstomaten van vorig jaar... Je ziet ze liggen. En dat bosje is zo'n tomaat die nu uitschiet, zijn allemaal mini tomaatplantjes.

      Comment


      • Dailysmoker020
        Dailysmoker020 commented
        Editing a comment
        Ahhh dat heeft me vader daar geplant heb het bosje eruit geflikert maar How i get rid of them?

      #6
      Wat ik wel apart vindt is dat het zaadje rechts is uit gekomen en de linker nog niet terwijl ik de rechter 2 uur later heb gezaaid.

      Comment


        #7
        Het is vandaag erg koud geweest kouder dan normaal zou dat erg voor de plant zijn?

        Comment


          #8
          Als het -5 wordt of +50 is het pas erg voor je plantje.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Dat + 50 heb je het dan over mijn leeftijd?
        Bezig...
        X