Iets te laat verduisterd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • doradeexplora
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 93

    #1

    Iets te laat verduisterd

    Korting op 420shop
    beste forum leden,

    ik ben begonnen met twee plantjes die uit de wiet kwam van de coffeeshop, naast mijn autoflowers.
    ik haal ze uit de kast om 7.00 en ze gaan er dan om 19.00 in, nou is het geval dat ik vandaag ze pas om 19.40 binnen had gezet.
    ik vermoed zelf dat het niet al teveel kwaad kan als ik hier maar geen gewoonte van maak, maar nou wou ik dat toch even gecheckt hebben.
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    als je ze maar goed veruistert niet
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • menos
      menos commented
      Editing a comment
      heheheh
  • doradeexplora
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 93

    #3
    joremkrank bedankt!! ik verduister ze goed ik haal ze snacht naar binnen en zet ik ze in de kast die helemaal lcht dicht is, is die al vanzichzelf.

    Comment

    • Nonsense
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 1724

      #4
      Verduisteren moet je wel iedere dag op de zelfde tijden doen ...
      Zet een wekkertje op je telefoon zo kan je het niet vergeten

      succes

      Comment

      • doradeexplora
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 93

        #5
        Nonsense dat ga ik gelijk even doen soms zo simpel de oplossing dat je bij het lezen je zelf voor je kop ken slaan hahaha

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #6
          Yep, dat komt wel vrij precies, je hebt een tijdsvak van ongeveer 15 minuten.
          1x gaan ze niet meteen van reveggen ,maar je moet er geen gewoonte van maken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • doradeexplora
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2018
            • 93

            #7
            bedankt allemaal nog voor de adviezen.
            ze staan nu goed in bloei en het zijn allemaal vrouwtjes , het was zaad uit wied van de coffeeshop namelijk.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Houd ze goed in de gaten, kunnen nog altijd herma worden.
          Bezig...