Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn deze plantjes nog te redden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn deze plantjes nog te redden?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    heey daar ben ik weer, mirano
    ik had in de voorstel treat al verteld dat ik 3 autoflower plantjes had.
    een is er nog bij mij, en 2 zijn naar een ander gegaan, nu krijg ik deze fotos terug en vraag ik mezelf af of het nog nut heeft deze door te laten groeien

    hieronder de fotos van de plantjes.

    groetjes mirano
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

    #2
    Er valt niks te redden omdat alles nog goed is !
    Ik zie geen probleem,
    Als je buiten kweekt zal je nog VEEEEEL meer vlekken en insecten sporen krijgen op je bladeren.
    Waarom is de pot maar half gevuld met aarde ? zonde

    Comment


    • Mirano
      Mirano commented
      Editing a comment
      Ooh okee, maar dit geeft geen gevolgen voor de verdere groei? Mits we hem goed blijven verzorgen natuurlijk

    • Anthony997
      Anthony997 commented
      Editing a comment
      Nee hoor.....
      Je gezonde bladeren en toekomstige bladeren zullen gewoon gezond groeien als je ze goed blijft verzorgen.

    • Mirano
      Mirano commented
      Editing a comment
      Hartelijk bedankt! Dat is een last voor mijn hart minder

    #3
    In wat voor grond heb je ze staan en heb je voeding gegeven
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


    • Mirano
      Mirano commented
      Editing a comment
      Ik ben bang dat deze boys grond uit hun tuin hebben gepakt en erin hebben gegooit, normaal gebruiken we floraself met wat perliet doorheen, helaas zie ik inderdaad dat de grond vervangen/opgehoogd is met grond die ze uit de tuin halen (aangezien ik takjes of iets raars in de pot zie op de foto)

      Verder hebben we ook van floraself groeistoffen die we eraan geven

    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Die gele blaadjes van de plant in de bruine pot zijn wel opvallend. Misschien door het verpotten of te nat staan? Laat nog eens wat duidelijker foto's zien?

    #4
    Da's een strak plan, en doe dan ook even alle foto's in 1 post, want dat kan wel.
    Had je mijn onderschrift gezien in je introductietopic, had je dat al geweten eh ..

    Potten moeten tot het randje vol aarde. Da's al een flinke fout.
    Ze zien er wat nat uit op mijn scherm. Cannabis wil niet nat.

    Dat gele blad springt wel in 't oog inderdaad.
    Het is veel te vroeg voor voeding.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ongeldig : Iets te zwaar bemest zou kunnen. Het blad staat ook een beetje bol, dat zie je weleens als ze wat te nat staan.
      Mooie pruimen btw

    • Mirano
      Mirano commented
      Editing a comment
      Ooh ja nu lukt het me wel, gisteren kreeg ik een foutmelding dat ik over het albumlimiet zat, wat raar was want het waren pas 4 fotos, nu ik het nog eens probeerde kreeg ik de foutmelding niet, ik zal volgende keer een screenshot nemen mocht ik het nog eens krijgen

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Stemma, ze staan in verschillende types grond. Zwaar bemeste met Action-korrels en compost. En arme grond die al twee jaar leeg getrokken is door de PC's. Enige wat ik kan bedenken dat ik ze te vroeg in de aarde plemp. Of slechte genetica, het zijn allemaal verschillende soortjes.
      QnQ, zegt ook al zwaar bemest, hmm. Ik zal al die kneusjes snel te kijk zetten. Dat geeft een betere indruk. Hier ook een muis die lobblaadjes lust. Poes heeft hem vannacht gekilld. Muis heeft Taiga#2 AF gekilld.
      Dank voor het meedenken beiden. Iedere dag een pannetje pruimen op het vuur, invriezen, aan het einde van de oogst compotes en jams maken.

    #5
    Te nat.
    Zijn nog goed te redden.
    Gewoon een week niet aan zitten lol.

    Comment

    Bezig...
    X