Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit buitenkastje geschikt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit buitenkastje geschikt?

    Korting op 420shop
    Ik twijfel of het groene zeil wel genoeg licht doorlaat!? Iemand een idee of dit iets is voor m'n nieuwe ronde auto's.
    Voor 4 tientjes lijkt het me een goede deal!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    zeker geschikt, zie er wel geen afmetingen bij staan; voor 't zelfde geld past ie in je broekzak :p

    Comment


      #3

      190 breed en 240 hoog! Centimeters geen millimeters
      Last edited by QnQ; 11 July 2018, 11:09.

      Comment


        #4
        Zulke kasjes waaien met een flinke windhoos wel weg en met flinke regen storten ze in
        of dat groen zon tegen houd vraag ik me ook af suc6
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          4 betontegels om het frame te bevestigen moet voldoende zijn
          Last edited by QnQ; 11 July 2018, 11:10. Reden: citaat opgerookt

          Comment


            #6
            ik ben er zeker van dat het een goed effect kan hebben op je kweek; maar inderdaad zoals belladonna al aanhaalt zijn ze niet al te stevig;
            Dus zou wel voorzien dat het 'stormproof' wordt door binnenin wat te verstevigen, extra ankerpunten in de grond, enz...

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              OHO hoe weet jij dan of dat groene zeil genoeg licht door laat ? want dat vraag ik me ook af of er wel genoeg licht binnen kan komen

            • philly
              philly commented
              Editing a comment
              M'n tante kweekt al jaaren tomaten in een grote groene serre, gaat super goed, wiet zijn wel geen tomaten.. I know. Als het voor tomaten goed werkt dan werkt het ook voor wiet. Maar heb het zelf nog niet geprobeerd.
              Ik zie gewoon wat er daar gebeurd, en daar trek ik m'n conclusies uit

            #7
            Ik had een veel kleiner kastje, en dat werkte goed, maar ik had wel vochtproblemen. Planten smorgens zeiknat.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


            • philly
              philly commented
              Editing a comment
              Daar zit volgens mij inderdaad het grote risico; je moet echt geod ventileren, anders kan je wel eens toprot verwachten

            #8
            mijn buurjongen kweekt ook in zo een groene tent, werkt perfect.
            je moet wel zorgen dat er venster is je zeil zit.
            zodat er genoeg wind door kan om te ventileren.

            Comment


              #9
              Ik zou ze er enkel inzetten als het regent, voor de rest bal in het zonnetje.
              succes!

              Comment


                #10
                Vocht is je vijand in zo'n kastje, zeker 's nachts en 's ochtends vroeg. Altijd open zetten is dus het devies, want je krijgt geheid toprot. Tomaten schijnen diffuus licht erg goed te verteren, maar een tomaat is geen cannabisplant dus dat blijft een gokje.
                De kwaliteit ziet er niet echt top uit, maar wat wil je voor weinig. Wees niet verbaasd als je hem na 1 seizoen kan weggooien, maar wie weet blijft ie verrassend lang bruikbaar.
                Mijn ervaring met een budgettentje: UV licht sloopt het garen waarmee de tent aan elkaar genaaid is, ritsen gaan snel stuk, frame verbuigt snel, folie flappert hard in de wind omdat het niet goed strak gezet kan worden.

                Comment


                  #11
                  Tnx! Dan toch voor volgend seizoen maar een echte kweekkas neerzetten en het wat meer profi aanpakken!

                  Comment

                  Bezig...
                  X