Goede morgen , mijn White Widow autoflowering is nu 71 dagen oud van uitkiemen tot nu.Hij staat in bloei sinds 19 juni.Nu is mijn vraag mag ik nog voeding blijven geven of moet ik stilaan alleen water gaan geven.( ik heb er een paar foto's bijgevoegd ) Groetjes
Nog voeding geven of niet ?
Collapse
X





Comment