Iemand anders hier ook last van?

Verslaafd aan het checken van je planten...
Collapse
X
-
Iedere beginner denk ik voor iedereen doorheeft dat er niets anders opzit dan wachten en de ''spanning" er af is. Niet?Comment
-
Mijn eerste plantje begon ik toentertijd in de zomervakantie. Letterlijk om de 2uur ofzo even kijken en foto´s maken en als er dan een blaadje scheef hing dan brak alle paniek uit haha. Ja ik ken dat nog wel van vroeger.Comment
-
Mn vrouw zei laatst; kreeg ik maar half zoveel aandacht van jou als dat je aan je plant geeft
Comment




Comment