Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hints en uitleg gevraagd over buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hints en uitleg gevraagd over buitenkweek

    Korting op 420shop
    Yoooooo,

    Kheb mijn plantje opt dak van de veranda gezet tegen de kant van het huis, zodat ze ng wat bescherming heeft tegen hevige regenval.

    Doe ik hier goed aan? Kheb een foto bijgevoegd, zo kunnen jullie beter zien wat er aan de hand is volgens mij

    Khoop dat jullie een uitleg hebben over het verkleuren en verkrullen van m'n bladjes..

    Grtz

    ps: kheb alleen potgrond gebruikt, geen andere voedingsstoffen!
    Attached Files

    #2
    Re: hints en uitleg gevraagd over buitenkweek

    Welke potgrond staat je plant, heb je het merk en gegevens? Hoelang staan ze al in die potgrond? ... ?

    Stel je mischien even voor member-introduction.html .

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: hints en uitleg gevraagd over buitenkweek

      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      Welke potgrond staat je plant, heb je het merk en gegevens? Hoelang staan ze al in die potgrond? ... ?

      Stel je mischien even voor member-introduction.html .

      Grtz

      Ik kan u alleen het merk geven van de potgrond die ik er vandaag bij heb gedaan want kheb hem daarstrax verpot.

      khad die andere potgrond van een kennis, kan zijn dat die daar al even in gebruik is geweest voor hij zijn andere plant verpot had.

      Kunt ge mij ook al een merk geven van potgrond die zeker goed is en gemakkelijk te vinden?
      en welke voedingsstoffen echt goed zijn om te gebruiken?

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: hints en uitleg gevraagd over buitenkweek

        Oorspronkelijk geplaatst door daafson
        Kunt ge mij ook al een merk geven van potgrond die zeker goed is en gemakkelijk te vinden?
        Indien je de reguliere tuinhandel bedoelt, gewone universele potgrond. daar zit voeding in voor een aantal weken. Of anders ga je naar de growshop om grond specifiek bedoelt voor cannabis.

        En naar mijn mening heeft je plantje zowat alle gebreken die er kunnen zijn, behalve beestjes dan. Niet verkeerd begrijpen, het gaat volledig fout. Je hebt ze overgepot in andere potgrond, goed zo.
        De plant zal zich mischien nog herstellen, maar het zal een tijdje in beslag nemen. Je moet even voor jezelf uitmaken of het niet beter is om een nieuw zaadje te zaaien.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X