Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin week 9 auto NL, nog 1 week of langer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Begin week 9 auto NL, nog 1 week of langer?

    Korting op 420shop
    Ik ben nu in het begin van de 9de week voor mijn Northern Light Auto. Deze autoflower zou normaal 9-10 weken nodig hebben.
    Sinds dit mijn eerste plant is had ik graag wat hulp in het beoordelen wanneer ik het beste kan oogsten.

    Ze heeft nog veel witte haartjes, vooral lager op de plant maar ook nog bovenaan. Ik weet dat trichomen belangrijker zijn, dus heb ik hiervan wat foto's toegevoegd. Ik begin een paar amber trichomen te zien maar nog niet echt op de vruchten zelf en meer richting de blaadjes. Hoe lang moet deze plant nog? Ik zoek niet echt een heavy couchlock maar ik lees dat 20-30% amber een mooi punt is om te oogsten voor een mooi hoofd/lichaam effect?
    Attached Files

    #2
    Denk dat je nog wel een paar weekjes mag wachten hoor.

    Comment


      #3
      Inderdaad nog een week of langer. Post dan weer even een foto!
      M.b.t. die couchlock, dat blijft persoonlijk he. Hoe de werking op iemand is en of die persoon daar wel of niet van geniet. Daar kom je uiteindelijk alleen achter door het te ondervinden. Dus ik zou zeggen; oogst verspreid. En kijk bij welke staat van de trichomen jij het fijnste effect krijgt. 20-30% amber is een mooi streven en dan zit je zeker goed maar wederom dat is dus persoonlijk.
      Ik zou als ik jou was een topje nu eraf halen en dan waarschijnlijk erachter komen dat dat zonde was na drogen en curen.
      Over een week een klein topje, over twee weken een klein topje, etcetera. Tot de plant echt oogstrijp is en dan nog twee of drie topjes eraan laten zitten en die te laat oogsten. Gewoon om de verschillen te ontdekken. Maar ik zou dat experimenteren alleen doen met een van mijn overschot plantjes, niet met de dame(s) die voor opbrengst moet gaan zorgen.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #4
        Deze kan zeker nog 2 weken staan hoor.de toppen gaan zeker nog den helft dikker worden dan deze nu

        Comment


          #5
          Minstens nog 3 weken.

          Trichomen checken heeft geen zin zo vroeg, beter wacht je tot ze er in ieder geval uitzien alsof ze klaar zijn om vergissingen te voorkomen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ik ga nog een paar weekjes wachten.

            Ook bedankt Ongeldig voor het experimenteren idee. Zal ik in de toekomst toepassen als ik meer plantjes heb staan.

            Comment

            Bezig...
            X