Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinverlichting en fotoplanten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tuinverlichting en fotoplanten

    Korting op 420shop
    Dag iedereen!

    ik heb 4 ak-47 fotoplanten, nou heb ik gelezen dat ze 's nachts helemaal geen licht mogen hebben.

    kan het kwaad als mijn tuin verlichting aanstaat 's nachts ?

    20180730_231633.jpg

    #2
    Ja, dan duurt het langer voor ze in bloei gaan.
    Of, als het echt heel licht is, gaan ze helemaal niet in bloei.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #3
    Veel te veel licht. Zou de stekker er maar uit halen. Wanneer ze in de bloei staan en in de donkere periode doe je per ongeluk toch het licht aan dan heb je een probleem.

    Comment


      #4
      Wat zijn FOTO Planten??
      God was never on your side..

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Dan zou ik als ik jou was effe een bouwlamp er bij halen en die ook aan zetten anders gaan ze niet goed door bloeien

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Jij weet wel dat hij fotoperiode bedoelde he Bell. En iedereen die meeleest, die nu Indische fotowiet wil gaan opzoeken. Laat maar. Google fotoperiode.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Lieve knappe sexy Ongeldig vrouw van mijn dromen .... ik weet echt niet wat een Foto plant is hoor....en ik zit hier toch al kleine 10jaar, ik heb wel juist die zaden besteld van die plant waar we het over hebben ik wil die ook en bouwlamp heb ik in de schuur al klaar staan voor het 12/12 gebeuren

      #5
      Lieve knappe sexy Ongeldig vrouw van mijn dromen .... ik weet echt niet wat een Foto plant is hoor....en ik zit hier toch al kleine 10jaar, ik heb wel juist die zaden besteld van die plant waar we het over hebben ik wil die ook en bouwlamp heb ik in de schuur al klaar staan voor het 12/12

      God was never on your side..

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Fotoperiode, betekend dat de plant afhankelijk is van het aantal lichturen om te gaan bloeien. Dus regulier en feminised. In tegenstelling tot AF's die automatisch bloeien. Autoflower.
        Het is een term uit de plantenbiologie.
        Mag ik je bouwlamp lenen, die heb je niet nodig in je schuurtje. Ik kan hem wel gebruiken.
        Gewoon je plantjes mee naar bed nemen Bell. Gezellig onder dekentjes ermee. En als jij uitgeslapen bent hebben zij ook genoeg rust gehad en kun je ze weer in de zon zetten. Nadat je ze heel lief wakker hebt gemaakt met een kusje enzo.
    Bezig...
    X