Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Teken van toprot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Teken van toprot?

    Korting op 420shop
    Ik keek vandaag eens naar de hoogste top (die ik normaal niet zie omdat die plant op een hoge kruik staat) van auto NL en ik schrok er een beetje van hoe bruin het was. En ook verdorde blaadjes uit de top die ik er zo uit kan trekken zonder moeite. Ik heb even de zaak proberen op te lichten .. maar het is een 1 verdorde massa bijna. Dus hoe herken je eigenlijk toprot? Hier wat foto's ..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    goedemorgen vishaka hij is inderdaad aardig bruin en ls je de blaadjes daar makkelijk eruit kan trekken is ook geen goed teken
    vaak stinkt toprot ook een soort van ik zou zeggen ruik is aan je andere toppen en dan de hoogste als je daar bij kan met je neus :p
    die rot zou een beetje sterk/scherp moeten ruiken

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Doelbewust schimmelsporen in gaan ademen van 10 cm afstand of minder? Lijkt me niet zo'n strak plan.
      Het is duidelijk zichtbaar op deze top, ik zou er niet meer aan willen ruiken. Net zoals ik het niet wil roken.
      Indien beschimmeld is de zurige/ammoniak geur het best waar te nemen tijdens het droog en cure proces. Als je het dan ruikt, wees dan gealarmeerd.

    • kweki
      kweki commented
      Editing a comment
      nee ik mag hopen dat die niet letterlijk zijn neus tegen de top drukt maar een beetje ruiken moet kunnen tog?
      sta je nooit in de file achter een oude diesel

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ja in het dagelijks leven ademen we ook allerlei sporen en elementen in, dat klopt. Als dat is wat je wilt zeggen met de file-opmerking.
      Erg flauw maar de politie haalt me altijd van de baan als ik weer eens met mijn fiets de snelweg op kom.

    #3
    Dat is wel toprot ja....was bij mij, gelukkig bij 1 plant, hetzelfde!

    Comment


      #4
      Ow my gosh!!!

      Ik ga hem ONMIDDELLIJK afknippen, is dat een strak plan???

      DANK U allemaal!

      ps: ik bedoel, de rest ziet er nog goed uit en haar buurvrouw (miss widow) doet het ook nog goed.
      (ik heb gisteren met een loep gekeken en ik rook niks! - maar ik geloof jullie meteen dat het toprot is)

      Comment


      • vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        ik geloof zelfs niet eens dat je zo'n verdorde massa nog ruiken kunt to be honest….

      #5
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Zo, ik heb alle takken er maar afgehaald! (oogsten noemen ze dat! - mijn allereerste echte!) - @ volgens mij ben ik allergisch... wat een kriebels jn m'n neus!
        Last edited by vishaka; 18 August 2018, 14:52.

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Nu hopen dat de schimmel niet al in de plant zat en via de sapstroom de rest aan het infecteren is geweest. Ik bedoel, blijf het overblijfsel goed in de gaten houden.
        Hier ook allergisch. Voor wiet, honden, katten, konijnen, stuifmeel, hooi en vast nog wel wat dingen.
        Als een konijn niest zeggen ze; cull. Ik niet, een konijn kan echt prima leven met af en toe een niesje. Zouden we bij mensen eens moeten doen.

      #6
      Kriebels in de neus, herkenbaar. Ik krijg ook altijd jeukende blaasjes op mijn huid en waterige ogen. Je zou denken dat je na 25 jaar gebruik immuun zou zijn :p

      Proficiat met je eerste oogst, lekker langzaam laten drogen en netjes curen dan smaakt ie straks het beste.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Thanks! Ik blijk toch het beste te zijn als ik alles een beetje improviseer... zit ik me maaaanden druk te maken over hoe ik moet drogen maar het valt allemaal lekker op z'n plaats. Fijn dat ik niet de enige ben met die kriebels.. ging bijna denken dat het een gevolg was van toprot pollen ofso
    Bezig...
    X