Autoflower water week 1.5/2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GpGp
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2018
    • 12

    #1

    Autoflower water week 1.5/2

    Korting op 420shop
    Beste lezer!

    Mijn autoflowers staan nu al anderhalve week buiten en zijn nu al twee weken bezig met groeien! Het is mijn eerste keer en ik geniet er ontzettend van. Ook al valt er op dit moment niet veel te doen, het is gewoon een super leuke hobby!

    Anyway mijn vraag is wanneer moet ik echt beginnen met gestructureerd water te geven en misschien voeding. Ik had gelezen dat bij autoflowers vaak minder meer is. Dus niet teveel water, en dan ook niet teveel voeding in het begin. Dit heb ik tot nu toe aangehouden maar ik ben toch bang dat ik mijn plantjes te niet doe. Wat is volgens jullie een goed moment om gestructureerd water en voeding te geven? Oh btw de grond lijkt wat droog hier op de foto, maar als ik met mijn vingers in de aarde ga voel ik direct daar onder al een meer vochtige/kleffe aarden.

    Alvast bedankt voor het lezen!
    Groeten gpgp

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Voeding? Over een week of drie.
    Water? Elke dag een klein beetje.
    Stok? Overbodig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • GpGp
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Aug 2018
      • 12

      #3
      Dus wat ik heb gelezen klopt niet of?

      Groeten!

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Wat ik zei komt aardig overeen met wat je gelezen hebt dus ik weet niet waarom je tot die conclusie komt
        Water geven is eigenlijk niet zoveel over te zeggen, dat ligt aan het weer.
    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Voeding? Over een week of drie.
      Water? Elke dag een klein beetje.
      Stok? Overbodig.
      Wat ben je toch een ''grootmeester'' om iets simpels te formuleren

      Comment

      Bezig...