Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen zijn nu wel bruin genoeg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toppen zijn nu wel bruin genoeg?

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Ja sorry, ik start maar weer even een nieuwe draad want ik heb een nieuwe vraag.... (volgens mij hoort het hier ook zo)

    Dit betreft Miss Widow's toppen, ik zie door dat loepje slechts witte/doorzichtige trichomen (ik ben nog niet echt bedreven in kijken daarnaar denk ik). Maar ik vind de toppen nu wel erg bruin worden.... dus dan ga ik jullie even vragen: ziet dit er niet oogst-rijp genoeg uit?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dat ziet er eerder uit als toprot. Trek eens zachtjes aan een blaadje dat bij de bruine stukken groeit. Laat dat zonder enige kracht te zetten los, dan weer je het zeker.

    Comment


      #3
      Volgens mij kleurt die al een paar weken paars (?)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Een White Widow die paars bloeit? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Het zou wel een betere optie zijn dan wat ik zei, dus daar moet je dan maar voor gaan!

        Comment


          #5
          Nou nee, deze extreme verkleuring is echt pas iets van de laatste 2-3 dagen. Het moet begonnen zijn nadat ik miss NL heb geoogst - 3 dagen geleden - die dus zeker last van toprot had (alleen bovenste top). Daarbij is de Luchtvochtigheid erg hoog de laatste 2 dagen. (ze stonden samen op een balkonnetje van 1 bij 1)

          Toevallig heb ik nog een foto van Widow's toppen, exact 3 dagen geleden gemaakt, die post ik hierbij. Alle toppen waren toen zo en nu ineens zijn alle toppen dus paars/bruin.

          Ik heb gecheckt maar geen loszittende top-blaadjes, nergens. Is dus een heel ander verhaal als wat ik met de rotte top van NL meemaakte, dat was echt overduidelijke verrotte blaadjes die je eruit kon trekken + 1 verdorde bruine massa (dat was dus echt bruin en niet paars)

          Misschien dat er voor jullie ervaren oog wel wat paarsachtigs te zien is hoor,, zou kunnen;
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Last edited by vishaka; 20 August 2018, 18:39.

          Comment


          • Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Ik zie in het midden van de foto een bruin gelig plekje. Dat zou beginnende toprot kunnen zijn. In de gaten blijven houden en anders hetzelfde handelen als bij je vorige plant.
            Paarse uitingen is vrij normaal voor WW.

          #6
          Nu begin ik ook te twijfelen met deze wie heeft er een andwoord of ze klaar zijn ook voor mij de eerste x
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Waarom kaap je een topic van iemand anders?

          #7
          Denk zelf klaar
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • vishaka
            vishaka commented
            Editing a comment
            Hi Redone, wat zeggen jouw trichomen?

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Niks?
            Wat rook jij?


          #8
          Als het paars is, dan is er niks aan de hand.
          Als het bruin is, dan is het toprot.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X