welk cijfer geven jullie mijn plantjes? ;)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Johnnydekweker
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2018
    • 183

    #1

    welk cijfer geven jullie mijn plantjes? ;)

    Korting op 420shop
    yo yo yo onkruid kwekers!

    welk cijfer geven jullie mijn plantjes? eerste kweek btw!

    de eerste, 4 AK-47 Feminised nu bijna 3 maanden oud

    20180827_124928 (1).jpg

    dan hebben we nog het kleine broertje een Lowrider autoflower gaat nu richting 9 weken, heeft er een beetje moeite mee, maarja

    20180827_124505-0.jpg 20180827_124116-0.jpg 20180827_124437-0.jpg 20180827_124514-0.jpg 20180827_124803-0.jpg

    Ik zelf geef die AK's toch wel een 8
    en die kleine een 5,5

    ben benieuwd welk cijfer jullie geven!







  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Voor je eerste kweek?
    Je bent door voor de volgende ronde hoor!

    Comment

    • Ess
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 341

      #3
      Ik geef je de uitkomst van de wortel van 37.
      Wij zetten alles op alles om jou van dienst te zijn bij jouw berekeningen. Gebruik onze rekentools voor alle financiele en andere complexe berekeningen



      "We are stardust, we are golden.
      And we've got to get ourselves back to the garden".

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Laatste foto rechts onder top rot
        1na laatste foto zit iets zwarts midden in de top.

        Alsjepuntenwilmotjenaarschoolgaan
        God was never on your side..

        Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #5
        De AK47's staan er lekker bij, zeker een 7+
        Afwachten of dat gaat lukken buiten. AK heeft compacte toppen, meestal is dat niet zo handig in ons klimaat.

        De Lowrider vind ik wel een mooie 8 waard. Ziet er goed uit.
        Deze krijgen soms/vaak toprot tegen het einde, dus goed opletten en als je iets verdachts ziet, meteen oogsten

        Je grammatica een 4 door het gebrek aan hoofdletters en leestekens.
        Oh, dat vroeg je niet.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Johnnydekweker
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2018
          • 183

          #6
          20180828_110146-0.jpg Thanks voor alle reacties! En belladonna heeft wel toprot gespot... zou ik die plant dan maar vroegtijdig oogsten zoals wat Q zei? Ik heb hem alleen niet gespoeld :/


          maar ik heb m alleen maar terra bloom van plagron gegeven dus denkt niet dat het heel erg uithaalt

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #7
            Spoelen hoeft niet oogst dat stuk van de top controleer je plant verder en de rest laten staan
            God was never on your side..

            Comment

            • Johnnydekweker
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2018
              • 183

              #8
              Ik heb hem toch helemaal moeten oogsten want mn ouders waren klaar met de geur

              ben benieuwd hoe die grote gaan ruiken, OEI!

              en ik had nog een toprot plekje ontdekt.

              hopen dat er nog iets kwalitatiefs aan zit..

              20180828_163959.jpg

              Comment

              Bezig...