Groot haze probleem: 12 weken bloei buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nwdwn
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2018
    • 17

    #16
    Mag maar eentje uploaden,,,
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

  • Nwdwn
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2018
    • 17

    #17
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #18
      Nog anderhalve maand volhouden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Nwdwn
        Nwdwn commented
        Editing a comment
        Dat is wel heel ernstig
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #19
      Rond 5 september de eerste bloei, plus 12 weken =
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Thedoctor
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jun 2017
        • 302

        #20
        Valt toch mee jij staat al verder dan mij
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #21
          Ik had vorige jaren haze stekken, de datum die QnQ noemt valt redelijk samen met mijn oogst tijd.

          Het leverde best goede rookbare wiet op zonder verduisteren, maar ik kwam er dus ook achter dat als je haze buiten hebt, je eigenlijk wel moet verduisteren.
          Ik gok dat je daar half juli mee had moeten beginnen.

          Nu is het gewoon wachten en hopen op geen of niet te veel rot.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


          • Nwdwn
            Nwdwn commented
            Editing a comment
            Ja was ik dus te laat mee... het zijn ook echt grote planten dat is niet meer gezond. Ze gaan wel lekker, ik heb er bij eentje veel blad van af gedaan, die lijkt iets voller te bloeien.. Dit weer geeft ze wel een goede beuk

          • Gps
            Gps commented
            Editing a comment
            Blad moet je eigenlijk nooit verwijderen. Je kan bijvoorbeeld wel een aantal kleine takjes met fluffy topjes onderaan verwijderen. ( die toch geen zon krijgen )

          • Nwdwn
            Nwdwn commented
            Editing a comment
            Klopt, heb ik al gedaan! Tgaat erg snel allemaal met dit weer.
        • Nwdwn
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Sep 2018
          • 17

          #22
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Gps
            Gps commented
            Editing a comment
            Ik hoop dat die bloemen nog flink dikker worden.

          • Nwdwn
            Nwdwn commented
            Editing a comment
            Ja dat hoop ik ook ja, ze zwellen zeker aan nu! Jammer dat zown sativa lang duurt...
        • Nwdwn
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Sep 2018
          • 17

          #23
          Heb helaas een deel moeten oogsten... Echter zijn de trichomen allemaal milky en sommige al amber.
          Attached Files
          Last edited by Nwdwn; 24 October 2018, 15:27.

          Comment

          • Bella
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2018
            • 125

            #24
            Als je ze hebt moeten oogsten vanwege rot of schimmel dan raad ik je aan om zoveel mogelijk blad en stengel te verwijderen. Dat scheel best veel droogtijd.

            Comment

            • Thedoctor
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Jun 2017
              • 302

              #25
              Zonde, waarom heb je moeten oogsten?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

              Comment


              • Nwdwn
                Nwdwn commented
                Editing a comment
                Omdat alles milky was en een groot deel amber, ook had ik een luizenplaag, ik heb dat ondercontrole, maar eentje was te erg em sws al goed klaar, het ruikt echt wel super goed, zoet!
            • Nwdwn
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Sep 2018
              • 17

              #26
              Even een update:

              De kleine plant is vorige week dus omgegaan, dit was omdat de plant zwak was en er luis in zat.

              De grote staat nog buiten en heb ik 24h donker gezet voor een dosis stress, slim? Idk, proberen.

              12 weken? Ik denk dat ze klaar zijn. Ik merk dat de toppen heel erg fluffy aan het worden zijn, is dit erg? \

              Ik geef ze geen voeding, alleen afgezuurd water.
              Attached Files

              Comment

              Bezig...