NLX (1ste kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • keunstig
    Retired
    • Jun 2010
    • 3

    #1

    NLX (1ste kweek)

    Korting op 420shop
    keun 169.jpg
    keun 168.jpg

    keun 167.jpg

    keun 165.jpg

    Moet ik mij hier zorgen over maken (heb al bespoten bio-product) word elke dag erger. kan ik hier iets tegen doen?
  • keunstig
    Retired
    • Jun 2010
    • 3

    #2
    Re: NLX (1ste kweek)

    Begint ook nog niet te bloeien??? Heb ook niet verduisterd is dit nodig voor buitenkweek?

    keun 164.jpg

    Comment

    • Peterww
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 492

      #3
      Re: NLX (1ste kweek)

      aan het verbrande bladpuntje wat ik zie, lijkt het wel alsof je je plant te veel voeding geeft. Je plant zal beginnen met bloeien wanneer het aantal licht uren afneemt. Dit is bij elk wiet soortje verschillend.

      Mvg, peter
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment

      • keunstig
        Retired
        • Jun 2010
        • 3

        #4
        Re: NLX (1ste kweek)

        Thx wel jammer, vandaag nog npk korrels gegeven. kan men plant er aan dood van gaan?
        Last edited by keunstig; 24 August 2010, 21:36.

        Comment

        Bezig...