Bruine haren na een paar weken bloei
Collapse
X
-
-
-
-
Comment
-
Dat is een echt wietbos dat je daar hebt staan.
Ik vind het wel mooi. Al die kleuren. Het proces van verval lijkt langzamer te gaan als bij mij vorig jaar. En je bent al in verder stadium van de bloei, ik moest vorig jaar nog aan de bloei beginnen. Dus met een beetje geluk ga je kunnen oogsten. Maar wordt nog niet te vrolijk, hou er rekening me dat de potentie belabberd kan zijn. Als je het gaat kunnen rekken.
Dank voor de plaatjes! Er is genoeg te zien als ik mijn laptop even op zijn kant zet
-
-
-
-
Eraf halen of laten zitten? Blaadjes rond de top begint nu ook te verkleuren.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment



Comment