1e kweek, lange steel?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • i gor722
    Retired
    • Aug 2010
    • 1

    #1

    1e kweek, lange steel?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb mn eerst kweek 2x silver haze. ik kweek buiten in een glazen kas. ze zijn nu ongeveer 2 weken oud.
    de stelen van de planten zijn lang en kronkelig? hoe komt dat en kan ik er wat aan
    doen. Foto's volgen nog.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: 1e kweek, lange steel?

    Denk dat ze op zoek zijn naar bruikbaar licht. Foto zou helpen bij de diagnose.

    Grtz

    Comment

    • Peterww
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 492

      #3
      Re: 1e kweek, lange steel?

      Wat monty zegt! je planten groeien omhoog omdat ze opzoek zijn naar licht. Dit word strekken/stretchen genoemd.

      grtz peter
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment

      Bezig...