vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

    Ja ja het os zo ver het begin is er

    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment

    • limburg
      Retired
      • Aug 2010
      • 503

      #17
      Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

      nu nog even weekje wachten en dan gana aftellen en dan krijg jij je proefje ook

      Comment

      • limburg
        Retired
        • Aug 2010
        • 503

        #18
        Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

        nog even 2 foto's van de dames en de dames die in de bloei is gegaan

        Comment

        • limburg
          Retired
          • Aug 2010
          • 503

          #19
          Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

          ja ja na lang wachten en tog maar 1 plant te verduister t ehebben is d ebloei er tog in gekomen i snog in pril stadium maar het komt

          Comment

          • jumpy
            Stoner
            • Sep 2010
            • 23

            #20
            Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

            gefeliciteerd limburg toch nog 1 gelukt nu nog hopen voor je dat de andere dames ook willen

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #21
              Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

              Met alle respect, maar deze planten krijg je voor eind november niet afgebloeid. Voordien treedt naar alle waarschijnlijkheid toprot in. Ik betwijfel of je hier nog wat rookbaars afhaalt.

              Comment

              • limburg
                Retired
                • Aug 2010
                • 503

                #22
                Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                we zullen zien wat het word en hoe het zijlt het was ene test dus die is gevaald en ja zo leer je verder dacht dat het wel kon maar nee dus helaas lol wee rrn leer voor volgend jaar

                Comment

                Bezig...