wietplant schiet niet in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lenssens88
    Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 21

    #1

    wietplant schiet niet in bloei

    Korting op 420shop
    ik heb een tal van plantjes staan en 1tje is al goed aan het bloeien
    en de rest nog niet door wat komt dit ?
    graag wat info van iemand !

    grtz
    Last edited by lenssens88; 25 August 2010, 09:57.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: wietplant schiet niet in bloei

    Verplaatst naar vragen buiten wiet kweken.

    Zal weldra in de bloei schieten.

    Comment

    • lenssens88
      Stoner
      Member
      • Aug 2010
      • 21

      #3
      Re: wietplant schiet niet in bloei

      ik hoop het

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: wietplant schiet niet in bloei

        Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd
        En veel mensen hebben vroeg bloeiers vandaar dat hun al wel bloei hebben.

        groetjes
        God was never on your side..

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: wietplant schiet niet in bloei

          Heb hier ook sommige die al wel hun geslacht laten zien en andere niet.

          Staan ze op dezelfde plaats? Het kan zijn dat de planten die hun geslacht nog niet laten zien licht krijgen van buitenaf.
          Maar waarschijnlijk moet je gewoon ff wachten
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: wietplant schiet niet in bloei

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
            Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd
            En veel mensen hebben vroeg bloeiers vandaar dat hun al wel bloei hebben.

            groetjes
            zonoponder2010.jpg

            Lichturen veranderen dagelijks, heel het jaar door Bella. Omdat cannabis korte dag bloeiers zijn (beter gezegd lange nacht bloeiers) gaan ze pas in bloei als ze voldoende donker uren ervaren. Tijdens de donker uren zet de plant het inactieve bloeihormoon phytochroom om in de actieve vorm. Enkel als de plant voldoende van dit actieve bloeihormoon ervaart gedurende tien uur gaat cannabis ook daadwerkelijk bloeien. Het omzetten van de passieve naar de actieve vorm duurt twee uur vandaar dat cannabis pas gaat bloeien als ze 12 uur donker staat. (2 uur omzetten + 10 uur voldoende ervaren) Onder invloed van licht word het bloeihormoon zeer snel weer omgezet in de inactieve vorm. Vandaar dat planten die sluiplicht ervaren moeilijk of niet in de bloei komen.


            Grtz

            Comment

            • Ventje
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 960

              #7
              Re: wietplant schiet niet in bloei

              Verduisteren voor een week of 2 zullen ze nu ook heerlijk vinden om even goed op gang te komen

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment

              • lenssens88
                Stoner
                Member
                • Aug 2010
                • 21

                #8
                Re: wietplant schiet niet in bloei

                Oorspronkelijk geplaatst door Ventje
                Verduisteren voor een week of 2 zullen ze nu ook heerlijk vinden om even goed op gang te komen

                Ajo
                Ventje
                ze beginnen stampertjes te krijgen.
                1 herma vandaag heb ik hem omgelegt.
                ik heb 1soort purple (welke purple weet ik niet)en die gaat SUPER volgend jaar purple power ! (foto van de purple goed in bloei)

                Comment

                • inti
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 1259

                  #9
                  Re: wietplant schiet niet in bloei

                  Zonde van de herma, maar dat andere plantje ziet er goed uit.
                  suc6
                  sigpic

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: wietplant schiet niet in bloei

                    Wat wil je nu eigenlijk zeggen Monty?

                    Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd
                    En veel mensen hebben vroeg bloeiers vandaar dat hun al wel bloei hebben.

                    Dat het nu nog niet donker genoeg is ? Wat ik eigenlijk zojuist als zei...



                    Oorspronkelijk geplaatst door monty
                    [/ATTACH]


                    Lichturen veranderen dagelijks, heel het jaar door Bella. Omdat cannabis korte dag bloeiers zijn (beter gezegd lange nacht bloeiers) gaan ze pas in bloei als ze voldoende donker uren ervaren. Tijdens de donker uren zet de plant het inactieve bloeihormoon phytochroom om in de actieve vorm. Enkel als de plant voldoende van dit actieve bloeihormoon ervaart gedurende tien uur gaat cannabis ook daadwerkelijk bloeien. Het omzetten van de passieve naar de actieve vorm duurt twee uur vandaar dat cannabis pas gaat bloeien als ze 12 uur donker staat. (2 uur omzetten + 10 uur voldoende ervaren) Onder invloed van licht word het bloeihormoon zeer snel weer omgezet in de inactieve vorm. Vandaar dat planten die sluiplicht ervaren moeilijk of niet in de bloei komen.


                    Grtz
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • lenssens88
                      Stoner
                      Member
                      • Aug 2010
                      • 21

                      #11
                      Re: wietplant schiet niet in bloei

                      Oorspronkelijk geplaatst door inti
                      Zonde van de herma, maar dat andere plantje ziet er goed uit.
                      suc6
                      ja spijtig maar niets aan te doen.
                      ja dat is een purple da doe altijd goed zijn werk !
                      zeker eens proberen !
                      ik heb aan deze nooit iets gedaan (wat water) zelf geen pot grond !
                      moest ik er mij mee bezig houden zou ik er wel een pakje meer van halen.
                      maar nu doet ze al GOED haar werk ! PUUR NATUUR

                      grtz

                      Comment

                      Bezig...