hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lenssens88
    Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 21

    #1

    hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

    Korting op 420shop
    ik heb een hermafrodiet tussen paar vrouwelijke staan !
    moet ik deze om leggen of wat ?
    ik heb al een paar takken afgeknipt waar een zaadzakjes hangde.
    aan de top zie ik niets het is bijna allemaal vanonder de plant.
    ik denk dat er nog redelijk wa zou op komen want hij is al 2,4m
    maar gaan er dan altijd zaadjes tussen zitten of kan ik toppen hebben waar geen zaadjes op komen ?

    graag wat info van iemand !

    grtz
  • rik de blower
    Senior Stoner
    • Jun 2010
    • 44

    #2
    Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

    wil ik ook graag weten.
    heb gehoord dat van een herma alleen maar vrouwelijke zaden komen maar dat klopt vast niet

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

      Maak ik foto dan van die zaadjes die je ziet ik zie ze niet
      God was never on your side..

      Comment

      • oxblow
        Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 21

        #4
        Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

        001.jpg005.jpghey,
        006.jpg
        kan iemand is naar deze foto's kijken en zeggen wat hij er van vindt?

        ze bloeit , maar in de osel zitten kleinen bolletjes die naar beneden hangen?

        grtz004.jpg

        Comment

        • oxblow
          Stoner
          Member
          • Jun 2010
          • 21

          #5
          Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

          008.jpg010.jpg009.jpg
          Oorspronkelijk geplaatst door oxblow
          [ATTACH=CONFIG]47022[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47021[/ATTACH]hey,
          [ATTACH=CONFIG]47020[/ATTACH]
          kan iemand is naar deze foto's kijken en zeggen wat hij er van vindt?

          ze bloeit , maar in de osel zitten kleinen bolletjes die naar beneden hangen?

          grtz[ATTACH=CONFIG]47019[/ATTACH]

          Comment

          • oxblow
            Stoner
            Member
            • Jun 2010
            • 21

            #6
            Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

            005.jpgde nieuwe foto grtz

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

              Dat is idd een volle hermafrodiet.

              Comment

              • oxblow
                Stoner
                Member
                • Jun 2010
                • 21

                #8
                Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

                kan ik hiermee nog iets aanvangen , het is men enige plant die ik zette dit jaar.

                grtz

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #9
                  Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

                  De ballen consequent verwijderen , goed opletten want er zit zo maar ergens een paartje verstopt.
                  Blijft er wel een rokertje over...

                  Comment

                  • lenssens88
                    Stoner
                    Member
                    • Aug 2010
                    • 21

                    #10
                    Re: hermafrodiet tussen vrouwkes wat nu ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door oxblow
                    [ATTACH=CONFIG]47041[/ATTACH]de nieuwe foto grtz

                    omleggen alse tussen andere staan anders gaat hij de vrouwkes bestuiven !
                    ik heb de mijne omgelegt ook al zag ik boven (top) geen zaadzakjes.
                    van onder aan de plant had ik al wat zaadzakjes afgeknipt. maar nu heb ik ze volledig omgelegt. het is het beste je wiet gaat toch anders vol met zaad zitten en kan de vrouwkes nog bestuiven !
                    grtz

                    Comment

                    Bezig...