Oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Botknot
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2018
    • 36

    #1

    Oogsten?

    Korting op 420shop
    Heb er al aardig wat over gevonden, maar wil toch graag zekerheid als groentje. En weet van verschillende highs mbt kleur. Maar wat zeggen jullie hier van? Is in principe rijp toch.

    Wil m eventueel nog paar dagen in het donker zetten ook. Ben ik van de stress af of huurbaas niet toevallig nog langs komt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Zou nog zeker een maandje wachten hoor!
    De bloei is nét begonnen....
    Nee, zeker niet in het donker zetten, ze hebben echt licht nodig nu...

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Yea die is deze maand nog niet klaar.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Brainwreck
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 581

        #4
        Even geduld nog.
        Een week of 3, 4 kan die nog wel hebben.
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment

        • Botknot
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2018
          • 36

          #5
          ok bedankt

          Comment

          • Botknot
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2018
            • 36

            #6
            Lijkt me goed nou toch?

            Dat zijn toch milky dingen of niet lol. Ik wil namelijk ook een deel meer die high hebben ipv stoned.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by Botknot; 1 October 2018, 19:35.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Eind van het verhaal blijft het natuurlijk jouw plantje, dus doe vooral wat je zelf wil, als je ons maar op de hoogte houdt

              Vroeg oogsten krijg je inderdaad meer high, maar het effect is ook veel korter.
              Helaas heb je het niet altijd voor het zeggen buiten. Soms moet je oogsten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Botknot
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2018
                • 36

                #8
                Nou,ze staan lekker binnen. Hehe. Zo staan ze er bij.

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • Botknot
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2018
                  • 36

                  #9
                  En toen kwam de huisbaas. Dan zien je planten er opeens zo uit..
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • goofy123
                    goofy123 commented
                    Editing a comment
                    Dat is erg spijtig van je planten, hopenlijk houdt je nog iets over..

                  • Botknot
                    Botknot commented
                    Editing a comment
                    Nog genoeg voor mezelf eigenlijk... er uit gevist toen ie weg was. Moest een nieuw contract tekenen en krijg nog 1 kans.. Wat er nog is ligt niet thuis dus.. mocht ie meelezen lol.
                • Bella
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2018
                  • 125

                  #10
                  Auw!
                  Waren er klachten gekomen over geuroverlast?

                  Comment


                  • Botknot
                    Botknot commented
                    Editing a comment
                    Geen idee. Mooi verhaal wel. Lol. Hij zei, `als ik dit aan iemand vertel dan gelooft niemand me` haha. Ga m vanavond even appen om een lijk te begraven.


                    Hij had het over professionele kwekerij etc enzo lol. Stonden onder een paar 100 watt lampen en een paar spaarlampjes. Vanwege het weer en ik dacht dat ze veiliger zouden zijn. Echter de geur... heeft me waarschijnlijk verraden toen hij waarschijnlijk toch een keer is komen kijken. Echter is niet alles verbrand...
                • Matthies
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2018
                  • 78

                  #11
                  Nee!! Dat is zuur!!!

                  Comment


                  • Botknot
                    Botknot commented
                    Editing a comment
                    redlijk...
                Bezig...