Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel topbooster volle grond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel topbooster volle grond

    Korting op 420shop
    Hallo

    ik heb even het volgende ik heb een paar prachtige dames die nu vol in de bloei staan. ik heb verder niks geen voeding of stimulator gebruikt tot en met nu want ik heb zojuist een topbooster aangeschaft van house of garden. Op de achterkant is de formule te zien van 15 ml op 10 liter water en dat heb ik bij de 3 planten gedaan. Nu is echter mijn vraag want mn planten zijn 3 meter hoog is dit genoeg per dosis of kan er nog zo emmer bij verdeelt over die 3

    gr doppe

    #2
    Ik heb zelf helemaal geen ervaring met het gebruiken van top boosters enzo.
    Maar ik zou kijken hoeveel water je normaal geeft en die hoeveelheid door rekenen.

    Als je normaal 10 liter verdeelt over 3 planten is 15 ml dus genoeg. Als je 3,3 liter geeft doe je 5 ml.

    Ik zou niks aan de verhouding veranderen.

    Het lijkt me logisch dat die verhouding evenredig is aan de hoeveelheid water die je plant nodig heeft en dat als je gewoon de normale hoeveelheid water geeft je ook de goeie hoeveelheid voeding geeft.

    Dit is buiten natuurlijk lastiger omdat grond/regenwater ook een factor heeft. Of kweek je in een pot? Omdat 3 Meter was ik van volle grond uit gegaan
    Uiteindelijk is het een kwestie van ervaring opdoen en dus gewoon maar wat doen. Maar ik je kan altijd beter te weinig dan teveel geven.


    Maargoed, ik heb dus nog nooit met zulk spul gewerkt. Ik doe alles met gewone mest. Ik zou mijn advies dus niet al te, of helemaal niet serieus nemen
    Last edited by Nederhigh; 25 September 2018, 17:51.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Oke nederhigh

      Daar zit natuurlijk wel wat in want ik zet normaal gewoon 10 minuten de waterslang eronder en dan krijgen ze wel meer dan 30 liter water maar dat ligt er ook aan of het niet heeft geregent natuurlijk ik denk persoonlijk dat er nog wel zo emmer bij kan inv met de grote van de planten maar het is net wat je zegt geef liever niet teveel.

      Comment

      Bezig...
      X